نقل و انتقالات؛

اختصاصی؛ تیم لیگ برتری وسط فصل بازیکن خرید

ایرالکو که در نقل و انتقالات نیم فصل جزو باشگاههای فعال بود، در فاصله 10 هفته تا پایان مسابقات با یک بازیکن جدید دیگر قرارداد امضا کرد.

به گزارش فوتسال 40، تیم ایرالکو اراک در اولین فصل حضورش در لیگ برتر فوتسال به دنبال حفظ سهمیه است. این تیم که در نیم فصل اول نتایج پرنوسانی گرفت با تغییر سرمربی و خرید چند بازیکن، فعالیت نسبتا زیادی در بازار نقل و انتقالات داشت. از اراک خبر می رسد که فعالیت اراکی ها برای خرید بازیکن با وجود شروع دور برگشت همچنان ادامه دارد و آنها مراد ناظری را امروز به خدمت گرفتند.

نماینده اراک که طی هفته های نتایج خوبی کسب نکرده به هیچ عنوان دوست ندارد سال آینده جایی در بین لیگ برتری ها نداشته باشد. آنها همان سیاستی که در فوتبال داشتند را در فوتسال هم پیاده خواهند کرد و قرار است طی فصل های آتی کم کم جمع بالانشینان اضافه شوند.

مراد ناظری در این فصل با پوشاک حافظ ساری قرارداد بست اما بعد از مشکلات مالی ساروی ها و عدم تعهد باشگاه به مطالباتش از پوشاک حافظ ساری جدا شد.

او از چند هفته پیش با اراکی ها وارد مذاکره شد تا اینکه امروز به توافق نهایی دست یافته و رسما به ایرالکو پیوست تا در هفته های حساسی که ایرالکو تا پایان فصل دارد، این تیم را همراهی کند.