الگوریتم قهرمانی گیتی چقدر زیباست...

احترام‌شان واجب است؛ نیازی به نشان حاکم بزرگ نیست!

با روندی که گیتی پسند در پیش گرفته باید منتظر رقم خوردن مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر باشیم.

به گزارش فوتسال 40، گیتی پسند در هفته هجدهم کار سختی برای کسب سه امتیاز نداشت و مقاومت البرز را در خانه اش با نتیجه 3-0 شکست داد. در هفته ای که مس سونگون با سفیر گفتمان مساوی (6-6) کرد، شاگردان محمد کشاورز فاصله خود را با این تیم به 12 امتیاز افزایش دادند.

آنها با حفظ این روند و فاصله امتیازی قابل توجه ایجاد شده با تیم دوم تا پایان فصل می توانند مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کنند؛ رکوردی که فصل گذشته مس سونگون با ایجاد فاصله 7 امتیازی با گیتی پسندی ها به خود اختصاص داده بود.

گیتی پسند از همان ابتدای فصل مصمم به بازپس گیری عنوان قهرمانی از مس سونگون بود. این تیم برای رسیدن به هدف مهمش، الگورتیم قهرمانی بی نظیری طراحی کرد که همه رکوردهای خوب را در دل خود جای داده است.

برای عبور از مس پرستاره فقط چنین الگوریتمی جواب می داد؛ تیم جوان کشاورز هم به خوبی این الگوریتم را تا هفته هجدهم پیش برده و با 17 برد از 18 بازی و بدون متحمل شدن هیچ شکستی به تیمی واجب الاحترام تبدیل شده است. این تیم بیشترین کلین شیت تاریخ لیگ برتر و بهترین خط دفاعی این فصل را هم به نام خود ثبت کرده و برای احترام گذاشتن به آن به هیچ نشان و اجباری نیاز نیست!