سو استفاده از میزبانی وقتی دوربین ها آف بودند...

اتفاق غیرعادی در لیگ برتر؛ سرمربی لیدر تیفوسی‌ها شد!

در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال اتفاقاتی رخ داد که واقعا عجیب و غیرعادی بود.

به گزارش فوتسال 40، در یکی از بازی های هفته بیست و پنجم گهر زمین موفق شد مس سونگون را 3-2 شکست داده و به فاصله دو امتیازی این تیم در جدول رده بندی برسد. در این دیدار پرحاشیه و پربرخورد تیم مهمان به شدت از نحوه میزبانی گهری ها شاکی بود.

سیرجان تنها شهر ایران است که وقتی میزبانی یک بازی از لیگ برتر فوتسال را به عهده دارد، هیچ دوربینی حق ورود به سالن را ندارد! نه اکیپ فیلمبرداری داخلی و نه حتی اکیپ فیلمبرداری تیم های مهمان حق فیلمبرداری را ندارند و هیچ محتوای رسمی از بازی های این تیم در طول این فصل و فصل قبل تهیه نشده است.

همین موضوع فرصتی طلایی به برخی داده تا به نوعی از حق میزبانی شان سو استفاده کنند. در جریان بازی روز جمعه مس و گهر به گواه شاهدان و حاضرین در سالن، سرمربی تیم میزبان بارها به صورت کاملا علنی به خط دهی هواداران تیم خودی پرداخته و حتی نحوه ایجاد اختلال در حملات حریف را برایشان برنامه ریزی می کرد.

هماهنگی حسین افضلی و هوادارانی که مثل یک بازیکن به دنبال خراب کردن حملات تیم حریف بودند تا جایی پیش رفت که جز بطری های آب، توپ هم در اختیار آنها قرار گرفته بود تا در لحظات حساس با پرتاب آن به زمین، جریان کار را متوقف کنند.

در بخشی از بازی شرایطی به حدی وخیم شده بود که خود افضلی میکروفن به دست گرفت و از هواداران خواست تا شرایط را کمی کنترل شده پیش ببرند! البته این تاکتیک گهری ها در کنار بازی خوب شاگردان افضلی به بردی ختم شد که آنها برای رسیدن به مس خیلی به آن نیاز داشتند.