جام ملت های آسیا 2024؛

اتفاق زیبای ایران؛ کل تیم برای یک نفر

در جریان بازی روز گذشته تیم ملی فوتسال ایران مقابل کویت شاهد تکرار یک اتفاق زیبا بودیم.

به گزارش فوتسال 40، همین یک دهه پیش بود که بعضی ها تا می توانستند مانع ایجاد کردند تا وحید شمسایی رکورد منحصربفرد گل های ملی اش را به فالکائوی برزیلی واگذار کند. شاید آن روزها وحید شمسایی تنها بود و کسی هم حواسش نبود که افتخار او به نام ایران ثبت خواهد شد و خیلی حالت شخصی ندارد. به هر حال آقا وحید رتبه یک بهترین گلزن ملی تاریخ را به رقیب برزیلی واگذار کرد اما حالا در تیمی که هدایت آن را به عهده دارد، کل تیم برای آقای گل شدن یک نفر تلاش می کنند و این یک زیبایی مطلق است.

سعید احمد عباسی، ستاره ملی پوش والدپنیاس، در غیاب ستاره هایی چون حسین طیبی، به خوبی برای تیم ملی گل می زند. او تا الان 6 گل زده و با اقتدار در صدر جدول گلزنان جام ملت های فوتسال آسیا 2024 حضور دارد.

سعید احمدعباسی

روز گذشته احمدعباسی برای سومین بازی متوالی دبل کرد. او گل دومش را روی پنالتی‌ای به ثمر رساند که سالار آقاپور به دست آورده بود. با توجه به قطعی بودن برد ایران انتظار می رفت آقاپور برای شکستن طلسم گلزنی اش پشت ضربه پنالتی بایستد. با این وجود توپ در اختیار احمدعباسی قرار گرفت تا او دروازه حریف را باز کرده و تعداد گل هایش را به عدد 6 برساند.

به نظر می رسد این اتحاد زیبا در نهایت به جایزه کفش طلایی ختم شود که سعید احمد عباسی قطعا باید بعد در دریافت، آن را به کل تیم تقدیم کند.