بابک و بهروز هنوز نمی دانند دقیقا چرا...

اتفاق دیده نشده در الکلاسیکو؛ مس 5 گل به گیتی زد!

تقابل بهترین خط دفاعی لیگ برتر با بهترین خط حمله لیگ برتر سرشار از جذابیت بود؛ مس در این تقابل 5 گل زد اما 3-2 برد.

به گزارش فوتسال 40، حساس ترین دیدار هفته پایانی لیگ برتر با پیروزی 3-2 مس سونگون مقابل گیتی پسند به پایان رسید تا شاگردان محمد کشاورز سرانجام در ایستگاه آخر طعم باخت را بچشند.

در این دیدار جذاب و پرهیجان که سرشار از موقعیت های گل بود، داوران اصفهانی و تبریزی کار بسیار سختی برای قضاوت داشتند و چند تصمیم بحث برانگیز هم از آنها شاهد بودیم.

دو گل مردود مس یکی از مهمترین حواشی داوری این دیدار بود. بابک نصیری با یک حرکت پا به توپ زیبا به دروازه گیتی نزدیک شد و شلیک دیدنی او دور از دستان مسعود باقرمحمدی وارد دروازه مهمان شد؛ جشن گل سونگونی ها اما بعد از این حرکت دوام چندانی نداشت و داور بازی این گل را به دلیل خطایی که روی بازیکن دیگری رخ داده بود مردود اعلام کرد.

بهروز عظیمی دیگر گل مردود مس را وارد دروازه  گیتی کرد. او بعد از یک توپگیری سریع با باقرمحمدی تک به تک شد و گل زد ولی این گل هم با تصمیم داور مردود اعلام شد که بازهم اعتراض شدید سونگونی ها را به همراه داشت.

مس گیتی داور

با توجه به اینکه فیلم بازی مس-گیتی هنوز منتشر نشده نمی توانیم بیش از این در مورد دو صحنه یاد شده صحبت کنیم. اما به زودی با فیلم و عکس در مورد صحنه های داوری و جذاب این دیدار شما را بیش از پیش در جریان حساس ترین بازی فصل خواهیم گذاشت.