گیتی و مس یک طرف روسیه یک طرف...

اتحاد دو غول لیگ برای از پا در آوردن دیو!

درخشش ستاره های گیتی پسند و مس سونگون برای به زانو در آوردن روسیه در لار کافی بود.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران اولین دیدار دوستانه اش مقابل روسیه را با پیروزی 3-2 به پایان رساند. غلبه بر تیم چهارم دنیا موفقیت بزرگی بود که شاگردان وحید شمسایی روز گذشته آن را رقم زدند. درخشش ستاره های گیتی پسند و مس سونگون در کسب این موفقیت نقش مهمی داشت.

وحید شمسایی که 7 بازیکن از گیتی و 4 بازیکن از مس سونگون به تیم ملی دعوت کرده بود، مزد اعتمادش به ستاره های دو غول لیگ برتر را با نمایش کم نقص آنها گرفت.

باقر محمدی

در روزی که باقر محمدی، دروازه بان گیتی پسند، بارها مقابل حملات روسیه ایستادگی کرد؛ مهدی کریمی، گلزن این تیم، دو گل اول ایران را وارد دروازه روسیه کرد.

در آنسو سونگونی ها هم نقش مهمی در رقم خوردن برد 3-2 مقابل روسیه داشتند؛ مجتبی پارساپور گل دوم تیم ملی را با یک فرار عالی و پاس فداکارانه در دهانه دروازه برای کریمی ساخت. دقایقی بعد نیز علی اصغر حسن زاده سومین گل ایران را بعد از پیمودن چند ده متر و زدن شوتی غیرقابل مهار به ثمر رساند.

در مقطعی که حسین طیبی و مسلم اولاد قباد به دلیل مصدومیت قادر به همراهی ایران نبودند، اعتماد دوباره به لیگ برتر جواب بسیار خوبی برای وحید شمسایی داشت و یک بار دیگر سطح بالای این رشته در کشورمان را ثابت کرد.

تیم ملی فوتسال ایران