فرش آرا 7 تایی کردن را هم امتحان کرد؛

آنها چه بی‌صدا وحشتناک شدند؛ رحم هم ندارند (عکس)

فرش آرا در ادامه روند نتایج خوب خود این هفته موفق شد 7 گل به ایرالکو بزند.

به گزارش فوتسال 40، هفته شانزدم لیگ برتر فوتسال با پیروزی گیتی پسند و مس سونگون مقابل حریفانشان به پایان رسید تا رقابت قهرمانی بدون دستکاری به هفته های بعد موکول شود. گهر زمین هم به هر نحوی که بود کراپ را با یک گل شکست داد تا رتبه سومی اش را حفظ کند؛ رتبه ای که فرش آرا بدجور برایش دندان تیز کرده است.

نماینده مشهد روز گذشته مقتدرانه ترین بازی هفته را در خانه رقم زد و موفق شد ایرالکو، تیم متحول شده نیم فصل دوم، را با نتیجه 7-2 درهم بکوبد.

شاگردان محسن خسن زاده طی هفته های اخیر روند نتایج درخشانی داشته اند و این هفته اقتدارشان را با یک برد پرگل و بی رحمانه به رخ کشیدند تا یک بار دیگر به گهر هشدار دهند که در صورت غفلت، رتبه سوم را مال خود خواهند کرد.

فرش آر در این فصل 8 برد، 6 مساوی کسب کرده و تنها 2 بار شکست خورده است. این تیم با 28 گل خورده بعد از گیتی پسند، دومین خط دفاعی برتر لیگ تا این جای فصل به حساب می آید.

با توجه به اینکه شاگردان حسن زاده به نسبت گهر زمین بازی های آسان تری در هفته های پیش رو دارند، به نظر می رسد که بالاخره بتوانند لحظه غفلت این تیم را دیده و رتبه سوم را به خود اختصاص دهند.