بزوال: صحبت در این مورد فشار روی خودم و تیمم را زیاد می کند...

آنها فصل بعد مدعی هستند؛ شاید با فوق ستاره‌ها شاید هم نه!

آنها یکی از موفق ترین تیم های فصل قبل لیگ برتر فوتسال بودند و می خواهند سال بعد در کورس بمانند؛ سرمربی شان اما تاکید می کند که وعده حضور در کورس خطرناک است.

به گزارش فوتسال 40، پالایش نفت بندرعباس یکی از موفق ترین تیم های فصلی بود که پشت سر گذاشتیم. این تیم با هدایت هادی بزوال فاصله ای تا ایستادن در پله چهارم نداشت اما در نهایت با تفاضل کمتر نسبت به سن ایچ، فصل را با رتبه پنجم به پایان رساند. این رتبه هم با توجه به فشردگی رقابت ها و پتانسیل تیم پالایش نفت بسیار قابل توجه و ستایش برانگیز بود. پالایشی ها بعد از این نمایش موفق، با بزوال برای سال بعد به توافق رسیدند و با تمدید قرارداد چند بازیکن مدنظر این مربی، در جمع معدود تیم هایی قرار گرفتند که پیش از پایان سال، تکلیف خود را برای فصل بعد مشخص می کنند.

با هادی بزوال در مورد فصل موفقی که پشت سر گذاشت و فصل جدیدی که به نظر می رسد پالایشی ها قصد مدعی شدن در آن دارد، صحبت کردیم؛ ماحصل این گفت و گو را در ادامه بخوانید:

از رتبه دوازدهم تا کورس بالانشین‌ها…

ما روزی که برای مذاکره و عقد قرارداد با مجموعه پالایش نفت حضور پیدا کردیم توقعی که دوستان داشتند، ارتقای رتبه دوازدهم فصل قبل و حضور در میانه های جدول بود. به لطف خدا و همت همه دوستان نتیجه کار بسیار رضایت بخش بود. در راه این موفقیت کادر فنی برنامه‌ریزی هایی که در طول مسیر داشت، عملکرد فنی بازیکنان عزیز، مدیریت کاربلد مجموعه، هیئت مدیره محترم و در واقع همه و همه اعضای محترم هیئت مدیره دست به دست هم دادند. نتیجه کار هم یک رتبه خوب و درخور شان برای نماینده هرمزگان بود که برای اولین بار در تاریخ رقم خورد.

رضایت از رتبه این فصل

از این رتبه که به دست آوردیم راضی هستم. هم ما هم باشگاه و هم هواداران عزیز استان نیز کاملا رضایت دارند. انشالله که بتوانیم در فصل جدید ضمن حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر حداقل یک پله در جدول رده بندی پیشرفت کنیم چون واقعا پتانسیل و حق هرمزگان خیلی بیشتر از اینهاست.

آیا پالایش برای مدعی شدن بسته می شود؟

هیچ کسی از قهرمانی بدش نمی آید و قطعاً کلی تیم هستند که در لیگ برتر برای بهترین عنوان یعنی قهرمانی می‌جنگند و تلاش می‌کنند. ولی ما باید این را بدانیم که قهرمانی فقط با حرف زدن و صحبت کردن به دست نمی آید. به هر حال یکسری شرایط باید از قبل فراهم باشد. یک تیم که می خواهد قهرمان شود باید چند سال بتواند در لیگ برتر دوام بیاورد، بازیکنان موثرش را حفظ کرده و بعد از آن می تواند چنین اهداف بزرگی را برای خود طراحی کند.  هیچ تیمی از قهرمان شدن بدش نمی آید ولی این که خودمان را مدعی قهرمانی بدانیم فکر کنم درست نباشد.

وعده های بزرگ…

به هر حال ما تلاش می‌کنیم برای بهترین رتبه ولی این که خدای نکرده من اسمی از قهرمانی بیاورم و بگویم که ما مدعی قهرمانی هستیم احساس می‌کنم به نوعی خودم و مجموعه‌ ای که در آن کار می کنم را بیهوده تحت فشار قرار می دهم. همان طور که گفتم با توجه به شرایطی که داریم در صحبت هایمان با مدیریت هم روی حفظ رتبه فعلی و ارتقای یک پله ای آن توافق کردیم و اگر بتوانیم با یاری خدا تلاش بیشتر کرده و روی سکو برویم که دیگر عالی می شود.  ما تمام توان خود را خواهیم گذاشت و انشالله مردم عزیز استان هم دعامیمان کنند. مدیریت مجموعه و مدیرعامل محترم، نفرات کادر فنی و بازیکنان عزیز در کنار هواداران باید دست به دست هم دهند تا چنین موفقیتی حاصل شود. قطعاً لیگ فصل بعد سخت‌تر از این فصل خواهد بود و می‌دانیم که کارمان خیلی دشوارتر است و شاید حفظ همین جایگاه فعلی هم خیلی سخت باشد.

مذاکره با ستاره های گیتی و مس

سعی کردیم برای امسال یک لیست کامل برای باشگاه فراهم کنیم. بازیکنان مختلف را با توجه به توانایی ها و اولویت‌های مختلف به باشگاه معرفی کردیم. ولی اینکه مذاکراتی صورت گرفته یا نه را بگذارید خود مجموعه باشگاه جواب دهد. به هر حال در لیستی که ارائه کردیم برای رسیدن به اهداف مشخص، خواسته های مشخصی داشتیم و باید ببنیم چه اتفاقی رخ می دهد. ولی به نظرم مذاکره با بازیکنان تیم هایی که گفتید تا این لحظه صحت نداشته است.

در پایان…

در پایان از جناب آقای رضایی عزیز، جناب مهندس جداوی، جناب مهندس جعفری، مدیرعامل محترم مجموعه پالایش نفت، جناب آقای مهندس نامور، دکتر هاشمی عزیز بابت زحماتشان برای تیم تشکر می کنم. از اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه سپاس و تشکر دارم چون واقعاً اگر زحمات همه این دوستان نبود و ما دست به دست همدیگر نمی‌دادیم شاید این رتبه را به دست نمی‌آوردیم. یک تشکر ویژه هم در آخر از هواداران عزیز استان هرمزگان و کسانی که در سرما و گرما حامی مان بودند تشکر می کنم. این امید را هم دارم که به یاری خدا بتوانیم موفقیت های سال قبل را با حفظ اتحاد فعلی تکرار  و مردم و هوادارانمان را شاد کنیم.