گهر زمین روی آرامش را به خود دید

آتش‌بس در تیم مدعی؛ هیچ‌کس نمی‌رود!

دعوای داخلی گهر زمینی ها ختم به خیر شد تا این تیم مدعی برای نیم فصل دوم آماده شود.

به گزارش فوتسال 40، بعد از پایان نیم فصل اول و در شرایطی که همه تیم ها در استراحت به سر می بردند، تیم گهر زمین با مشکل بزرگی مواجه بود که عملکرد نیم فصل دوم این تیم را مستقیما تحت الشعاع قرار داده بود. ماجرای اختلاف چند ستاره با سرمربی تیم یک هفته به طول انجامید اما در نهایت ختم به خیر شد.

بعد از پایان هفته سیزدهم بود که 7 بازیکن گهر زمین برای دریافت رضایت نامه راهی باشگاه شدند؛ اختلاف با کادرفنی دلیل این تصمیم بود. این اختلاف که در هفته های پایانی شدت گرفته بود به ایجاد شایعات زیادی منجر شد.

برخی از برکناری سرمربی گهر زمین صحبت می کردند، برخی کوچ دسته جمعی ستاره ها به تیم دیگری را پیش بینی می کردند و برخی از آشتی کنان غیرممکنی صحبت می کردند که در نهایت به پایان خوش این دعوا انجامید.

شاید در ابتدا پیش بینی آشتی کنان سخت و خوش بینانه به نظر می رسید اما بعد از برگزاری چند جلسه در باشگاه، بالاخره زمینه برای حل و فصل اختلافات و رفع کدورت های به وجود آمده فراهم شد تا گهر زمین سیرجان هم مثل دیگر تیم های لیگ برتری، کم کم برای نیم فصل دوم آماده شود.

نماینده سیرجان امسال یکی از بهترین تیم های لیگ برتر بود؛ این تا هفته های پایانی نیم فصل در حد و اندازه های یک مدعی قهرمانی ظاهر شد اما دو شکست در آستانه نیم فصل، کمی شرایط را تغییر داد. گهر زمین اما با بازگشت به روند خوب قبلی می تواند دوباره به رقیبی جدی برای گیتی و مس تبدیل شود.