پالما یک چیزی می داند که غرامت می خواهد...

شاهکار لژیونرهای ممنوعه؛ اینا مگه میشه نباشن!؟

پالما در شبی که حسین طیبی و مسلم اولادقباد بی نظیر ظاهر شدند به یک برد بسیار شیرین دست یافت و بالانشین ماند.

به گزارش فوتسال 40، پالما که هفته گذشته موفق به پیروزی در تقابل شش امتیازی با کارتاگنا شده بود امشب در خانه کوردبای میانه جدولی به میدان رفت و با درخشش ستاره های ایرانی اش این تیم را شکست داد.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد در این دیدار در ترکیب اصلی پالما حضور داشتند و سالار آقاپور کار را از روی نیمکت آغاز کرد. پالما با پیروزی در این دیدار خارج از خانه 37 امتیازی شده و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

طیبی که در سه بازی اخیر زننده گل اول پالما بود امشب هم این عادت خود را برای چهارمین بار پیاپی تکرار کرد. او برای باز کردن دروازه کوردوبا به تنها یک دقیقه زمان نیاز داشت و در همان دقیقه اول بازی نتیجه را 1-0 به سود مهمان کرد.

در ادامه نیمه اول کوردوبا دو گل زد و برنده راهی رختکن شد. پالما که اصلا زمان را برای شکست خوردن مناسب نمی دید در نیمه دوم سرتاپا حمله شد اما مقاومت کوردوبا قابل توجه بود. حملات مهمان اما در دقایق پایانی شدت بیشتری یافت تا اینکه مسلم اولادقباد در دقیقه 35 قفل دروازه کوردوبا در نیمه دوم را شکست و نتیجه را مساوی کرد.

این پایان کار نبود و دو دقیقه بعد حسین طیبی دومین گل خود و سومین گل پالما را زد تا مهمان 3-2 جلو بیافتد. کوردوبا که در دقیقه آخر بازی پاور پلی کرده بود توسط چاگوینیا گل چهارم را هم دریافت کرد تا کار با برتری 4-2 پالما به پایان برسد.