تقابل کلاسیک با کلی احتمال جذاب و غیرمنتظره...

گیتی مقابل شبیه‌ترین تیم به خودش؛ نبرد صد در صدی‌ها!

گیتی پسند این هفته مقابل حریفی به میدان خواهد رفت که مثل خودش همه 5 بازی قبلی خود را برده است.

به گزارش فوتسال 40، گیتی پسند فصلی رویایی را تجربه می کند. این تیم بعد از ایجاد فاصله ای مناسب و مطمئن با مس سونگون، حالا در اندیشه رقم زدن مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر است؛ عنوانی که شاگردان اسماعیل تقی پور فصل گذشته به نام خودشان زدند و امسال شاید به نام شاگردان محمد کشاورز تغییر کند.

گیتی برای رسیدن به این هدف، نتایج شگفت انگیزی کسب کرده است. این تیم با 17 برد در 18 بازی هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشته و کاملا شایسته بالا بردن جام است.

اصفهانی ها برای حفظ رکورد شکست ناپذیری و بالاتر بردن تعداد بردهایشان طی هفته های آتی حریفان سرسختی دارند که شاید سرسخت ترین آنها – البته به غیر از مس در هفته پایانی – سن ایچ ساوه است؛ تیمی که همه بازی هایش در نیم فصل دوم را (جز بازی اول که مساوی شد) برده و ورژن جدیدی از خود رو کرده است. این تیم با 5 برد متوالی به اصفهان سفر می کند تا مخوف ترین مهمان بالانشین ها نام بگیرد.

نماینده ساوه فصل گذشته جزو مدعیان قهرمانی بود اما این فصل را ضعیف شروع کرد. این تیم تا نیم فصل او نتایج قابل قبولی کسب نکرد و حتی در مقطعی خطر سقوط را هم احساس کرد اما حالا با در پیش گرفتن یک روند نتیجه گیری فوق العاده، کم کم در حال رسیدن به جمع بالانشینان جدول است. سن ایچ در حال حاضر با 29 امتیاز پنجم است و در کنار گیتی تنها تیم های صد در صدی دور برگشت لیگ برتر محسوب می شود.

حال باید دید شاگردان محمد کشاورز در تقابل با این حریف سرسخت و احیا شده که نتیجه ای کسب خواهند کرد و کدام احتمال به واقعیت تبدیل می شود؟ اولین شکست فصل گیتی و تداوم بردهای سن ایچ، یا تداوم اقتدار گیتی و کسب نوزدهمین برد این تیم در فصل جاری…