حرف کیو باور کنیم؟ شما بگین!

گزارشی از یک فاجعه: فوتسال شرمنده ایم!

شرایط پوشاک حافظ ساری به دریاچه ای از شایعات نامعلوم شبیه است.

به گزارش فوتسال 40، پوشاک حافظ ساری با مشکلات مالی بسیاری فصل را شروع کرد، مشکلاتی که تا پایان نیم فصل ادامه داشت و این تیم را به مدعی اول سقوط تبدیل کرد. بسیاری از بازیکنان حافظ ساری در واکنش به این مشکلات اقدام به فسخ یک طرفه کردند و کار به رو کردن سند هم کشیده شد. در شرایطی که شایعات زیادی طی روزهای اخیر در مورد حافظ ساری مطرح شده، مهدی نعمتی از هدایت این تیم کناره گیری کرد تا اوضاع بدتر شود.

انتشار اطلاعیه واگذاری باشگاه پوشاک حافظ ساری خبر مهم دیگری بود که امروز منتشر شد تا کلکسیون اخبار بد در مورد قعرنشین جدول رده بندی تکمیل شود. گفته می شود در صورتی که برای پوشاک حافظ ساری مشتری پیدا نشود احتمال منحل شدن این تیم وجود دارد.

برای جویا شدن صحت شایعات پرتعدادی اخیر سراغ احسان عزیزی، مدیرعامل باشگاه پوشاک حافظ ساری رفتیم. او که سعی داشت اوضاع را کاملا عادی نشان دهد، خبر از شروع تمرینات داد و گفت: “تمرینات مان را از فردا کلید خواهیم زد و در حال مذاکره با چند بازیکن برای نیم فصل دوم هستیم.”

او با تایید استعفای سرمربی حافظی ها گفت: “بله آقای نعمتی استعفای خود را تقدیم باشگاه کرده اند. ایشان اصرار دارند که با توجه به شرایط تیم ادامه همکاری امکان پذیر نیست ولی هنوز با استعفایشان موافقت نشده است.”

در شرایطی که اخبار متعددی از فسخ یک طرفه بازیکنان حافظ ساری به گوش به می رسد، عزیزی در این رابطه گفت: “فعلا مراد تنها خروجی ماست که سعی می کنیم او را هم برگردانیم. با چند بازیکن زیر 23 سال هم به توافق رسیده ایم که در تمرینات مان حضور پیدا کنند.”

با وجود این ادعای مدیرعامل پوشاک حافظ ساری به نظر می رسد با ادامه یافتن مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی آینده چندان روشنی انتظار این تیم را نکشد و شاید علی رغم میل باطنی لیگ برتر با 13 فصل ادامه پیدا کند! اتفاقی که طی یک دهه اخیر به یک معضل در فوتسال ایران تبدیل شده و با موضوع حرفه ای گری کاملا در تناقض است.