گلاتی که تقسیم بندی را دوباره بهم زد

کفش طلای امسال و داستان هشت پا!

مهدی کریمی با گلات مقابل گهر زمین سیرجان شمار گل های خود را به عدد 12 رسانده و به صدر جدول گلزنان لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش فوتسال 40، در فصلی که به لطف یک رای عجیب و غیرعادی مهدی جاوید، آقای گل چند دوره لیگ برتر، 4 ماه از همراه مس سونگون بازماند، بازار گلزنان برتر این فصل شرایط جالبی به خود گرفته است.

در شرایطی که فصل گذشته جاوید با هت تریک و پوکرهایش فاصله ای غیرقابل جبران با بقیه ایجاد کرده بود امسال اما اوضاع کامل متفاوت است. از نظر کمی و کیفی سطح گلزنان لیگ در این فصل پایین آمده اما از نظر رقابتی، جذابیت بیشتری شاهد هستیم.

مهدی کریمی

مهمترین اتفاقی که در جدول گلزنان برتر رخ داد، گلات مهدی کریمی مقابل گهر زمین بود که او را تا صدر جدول بالا برد؛ جایی که محمدحسین درخشانی و امیررضا خون‌جهان با 12 گل زده در آن حضور داشتند.

ستاره گیتی پسند 5 گل از 7 تیمش را در بازی هفته چهاردهم به ثمر رساند و حالا شریک جدید کفش طلایی است که پیش از این دو صاحب اصلی و چند صاحب فرعی از جمله بهروز عظیمی داشت که مترصد فرصتی برای بازگشت به صدر است.

از این هفته مهدی جاوید هم به لیگ برتر برمی گردد و از آن جایی که گلزنی برای او از نوشیدن یک لیوان آب خنک هم ساده تر، پیش بینی می شود، خیلی زود او را هم در کورس مدعیان کفش طلا ببینیم؛ کفشی که باید کم کم آن را کفش های طلا بنامیم چون هر روز یک نفر به مدعیان و صاحبانش افزوده می شود.

خون جهان