کاپیتان تیم ملی به جامِ جدید می‌رسد

پالما در سال جدید یک جام جدید پیش رو دارد و هفته آینده با حضور سه بازیکن ایرانی اش برای فتح ان تلاش خواهد کرد.

به گزارش فوتسال 40، لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا در ایام کریسمس تعطیل است و بازی ها 2 هفته دیگر آغاز خواهد شد. 4 تیم اما در حال آماده شدن برای سوپرجامی هستند که روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

پالما یکی از این 4 تیم است که باید برای فتح سوپرکاپ فوتسال اسپانیا با بارسلونا، خائن و کارتاگنا رقابت کند. این تیم روز شنبه به مصاف کارتاگنا خواهد رفت و در دیگر دیدار نیز بارسا با خائن بازی می کند. برنده این دو دیدار روز یکشنبه دیدار فینال را برگزار خواهند کرد.

بر اساس اطلاعات جدید حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران، آمادگی لازم جهت همراهی پالما را پیدا کرده و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، روزهای شنبه و یکشنبه او را کنار پالمایی ها خواهیم دید.

طیبی به دلیل مصدومیت چند هفته از میادین دور بود. او اما بعد از مداوا و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، کم کم آماده بازگشت دوباره به میادین شده است. به این ترتیب در بازی های پیش روی پالما شاهد حضور هر سه ایرانی این تیم خواهیم بود.

سالار آقاپور و مسلم اولاد قباد، دیگر ایرانی های پالما، هستند که این روزها در مایورکای اسپانیا حضور دارند و با تیم تمرین می کنند.