محرومیت جاوید به پایان رسید اما پرونده به جریان نیفتاد؛

کاش کسی بو نبرد؛ پرونده آقای گل گم شده است!

پرونده شکایت باشگاه مس سونگون از باشگاه کراپ به خاطر عقد قرارداد با بازیکن تحت قرارداد این باشگاه هنوز در کمیته وضعیت بازیکنان خاک می خورد و برخی نیز می گویند گم شده است!

به گزارش فوتسال 40، محرومیت 4 ماهه مهدی جاوید هفته گذشته به پایان رسید و او اولین بازی خود با پیراهن مس سونگون در فصل جاری را مقابل کراپ انجام داد. ستاره گلزن سونگونی ها در این دیدار دبل کرد تا نشان دهد عادت همیشگی اش را همچنان حفظ کرده است. با وجود پایان محرومیت جاوید اما پرونده انتقال بحث برانگیز او به کراپ و سپس بازگشتش به مس همچنان در کمیته وضعیت باز است.

ابتدا قرار بود دو باشگاه مس سونگون و کراپ الوند طی یک توافق که نامه نگاری های آن نیز صورت گرفته بود، در نقل و انتقالات تابستانی معاوضه بازیکنان داشته باشند. طی این معاوضه مهدی جاوید راهی کراپ و مهدی جوان باید راهی مس می شد که مورد اول محقق شد اما مورد دوم عملی نشد تا دعوای دو باشگاه رسما کلید بخورد.

مهدی جاوید

جاوید با توجه به عدم رعایت تعهدات باشگاه کراپ به مس برگشت اما با شکایت الوندی ها 4 ماه محروم شد؛ البته عقد قرارداد با بازیکنی که با باشگاه دیگری قرارداد دارد، خود تخلف محسوب می شود و باشگاه مبدا طبق قانون شامل جریمه هایی می شود که کراپ هنوز از آن جان سالم به در برده است.

موازی با پرونده شکایت کراپ از جاوید، باشگاه مس هم از کراپ به خاطر جذب غیرقانونی بازیکن تحت قراردادش شکایت کرده بود؛ در رای 21 مرداد کمیته وضعیت بازیکنان با اشاره به این شکایت، از رسیدگی به آن در پرونده ای جداگانه خبر داده شده بود. با این وجود و بعد از گذشت 4 ماه هنوز پرونده یاد شده در کمیته وضعیت خاک می خورد!

محرومیت مهدی جاوید هفته گذشته بعد از گذشت یک نیم فصل از لیگ برتر به پایان رسید و عدم رسیدگی به پرونده شکایت مس از کراپ و شایعه گم شدن این پرونده، موضوعی است که یک بار دیگر فوتسال ایران را درگیر یک ماجرای غیرحرفه ای و غیرقابل باور کرده است.