هفته پایانی نیم فصل اول لیگ دسته یک در اوج حساسیت...

چند دوئل در حد مرگ، یک روز قبل از لیگ برتر!

یک روز قبل از تماشای بازی های لیگ برتر فوتسال، شمار را به دیدن چند دوئل هیجان انگیز در یک رده پایین تر دعوت می کنیم.

به گزارش فوتسال ۴۰، مثل پنج شنبه‌های این چند وقت اخیر، فردا هم شاهد برگزاری بازی های لیگ دسته اول فوتسال ایران خواهیم بود؛ رقابت هایی که این هفته به نیم فصل خود خواهد رسید.

این رقابت ها در ۴ گروه در‌ حال برگزاری است و بعد از گذشت ۶ هفته، تقریبا چهره تیم های مدعی و فانوس به دست مشخص شده است.

به جز گروه چهارم که فولاد هرمزگان با ایجاد فاصله ۶ امتیازی با تیم دوم، مقتدرانه در صدر حضور‌ دارد، کورس بالای جدول در سه گروه دیگر، بسیار نزدیک و نفس گیر در جریان است.

در حساس ترین بازی گروه اول مقاومت یزد به مصاف شهروند ساری می رود؛ در هفته ای که بارمان استراحت دارد، یزدی ها می توانند با کسب هر سه امتیازی بازی مقابل ساری با این تیم در صدر هم امتیاز شوند.

پاس، صدرنشین گروه دوم، این هفته استراحت دارد و جنگی و جواد الائمه در چنین شرایطی برگزار کننده حساس ترین بازی این گروه در هفته پایانی نیم فصل خواهند بود که می تواند به تغییر صدرنشین‌ جدول هم منجر شود چرا که پاس با یک بازی بیشتر فقط یک امتیاز از جنگی‌ بیشتر دارد.

تقابل پاویون-مقاومت در‌ گروه سوم را باید حساس ترین بازی هفته نامید؛ جایی که یکی از دو تیم ۹ امتیازی جدول برای تعیین قهرمان نیم فصل اول گروه سوم باهم دیدار خواهند کرد.

کسری گرمدره، پالایش نفت اصفهان و استوناوند گرمسار، سه تیم ۹ امتیازی گروه چهارم این هفته برای ۳ امتیازی خواهند جنگید که برای حضورشان در‌ رتبه دوم ضروری به نظر می رسد.

پیش از اینکه به استقبال این هفته مهم بروید بهتر است نگاهی هم به جدول رده بندی ۴ گروه داشته باشید: