سالار این شب را هیچ گاه فراموش نمی کند؛

چمپیونزلیگ امشب را به اسم این ایرانی بزنید!

سالار آقاپور با یک گل و دو پاس گل موثرترین بازیکن پالما در شب پیروزی مقابل نماینده لوکزامبورگ بود.

به گزارش فوتسال 40، پالما، مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، امشب در دومین بازی دور گروهی فصل جدید رقابت ها موفق شد دیفردانگ لوکزامبورگ را 9-4 شکست داده و به صدر جدول رده بندی گروه سوم صعود کند.

در شبی که حسین طیبی دبل کرد و مسلم اولاد قباد یک گل زد، این سالار آقاپور، ستاره تازه وارد پالما بود که با یک گل و یک پاس گل، بیشترین تاثیر را روی گل های زده تیمش داشت. در این دیدار علاوه بر طیبی، ویلیان و گورادیلو هم دو گل برای پالما زدند.

سالار آقاپور

سالار آقاپور بعد از درخشش در تیم مس سونگون به فوتبال ایران معرفی شد؛ او سال گذشته در تیم ملی هم مهره کارآمدی نشان داد تا به قهرمان اروپا ترانسفر شود. سالار که هفته گذشته در گفت و گو با فوتسال 40 تاکید کرده بود تنها بازی کردن در چمپیونزلیگ برایش کافی نیست و هدف های بزرگتری دارد، در دومین بازی خود در این رقابت ها خوش درخشید و نام خود را سر زبان ها انداخت.

آقاپور در شب آتش بازی پالما با تسلط بالایی در بازی ظاهر شد؛ او به خوبی توانسته بود بر فشار چنین تورنمنت بزرگی غلبه کرده و از حداکثر توانایی خود برای کمک کردن به پالما استفاده کند؛ نتیجه چنین اتفاقی، ثبت دو پاس گل و یک گل به اسم این بازیکن جوان بود.

پالما