عباسی: اینجا جلوی بزرگان ایران ایستاده‌ایم!

پیام ترسناک از مثلث برمودای لیگ به شگفتی‌سازها

مسعود عباسی معتقد است با وجود اینکه فرش آرا حریف سختی به شمار می رود اما آنها در خانه تیمی نیستند که به حریفان باج بدهند.

به گزارش فوتسال 40، در یکی از حساس ترین بازی های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال تیم آنا صنعت پاسارگاد قم میزبان فرش آرا در سالن حیدریان شهر قم خواهد بود. نماینده مشهد طی هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و با آمار درخشانش به کورس بالانشین ها راه یافته است. این تیم روز جمعه اما کار بسیار سختی مقابل آنا صنعت خواهد داشت؛ تیمی که در قم قاتل تیم های بزرگ است و هم گیتی و هم مس را در سالن خانگی اش متوقف کرده است.

مسعود عباسی، فلنک چپ باتجربه آنا صنعت، در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به موضوع بالا، از آمادگی بالای تیمش برای متوقف کردن شگفتی سازان لیگ خبر داد:

روحیه تیم برگشت

هفته گذشته موفق شدیم با کسب پیروزی مقابل فولاد زرند، شکست هفته پانزدهم مقابل سفیر گفتمان را جبران کنیم. خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم و آماده می شویم تا مقابل فرش آرا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

خودم و همه آماده ایم!

خودم هم مثل تمام بچه های تیم از آمادگی خوبی برخوردارم و منتظرم تا روز جمعه در بازی با فرش آرا به تیمم کمک کنم.

وعده ترسناک…

فرش آرا تیم خیلی خوبی است و بازی سختی مقابلش خواهیم داشت. اما در قم و سالن حیدریان جلوی تیم های بزرگ ایران ایستادیم و انشالله این بار هم با کمک هوادارانمان یک نتیجه خوب مقابل فرش آرا کسب خواهیم کرد.