جام ملت های آسیا 2024؛

پُز عالی با کاپیتان؛ او یک طرف کل آسیا یک طرف!

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در این دوره از جام ملت های آسیا 2024 یک ویژگی بسیار مهم دارد.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران از فردا کار خود را در جام ملت های فوتسال آسیا 2024 آغاز خواهد کرد. وحید شمسایی و شاگردانش بعد از پشت سر گذاشتن چند ماه پر هیاهو و پرفراز و نشیب خود را به تایلند رساندند؛ در جمع آنها یک جای خالی بزرگ دیده می شود؛ حسین طیبی. شاید سرمربی تیم ملی خوش شانس بود که در چنین موقعیتی علی اصغر حسن‌زاده را در ترکیب تیمش دارد؛ ستاره ای که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در تایلند به دست خواهد بست و حضورش در میدان از نظر روانی اندازه یک یار بیشتر می تواند روی حریفان تاثیرگذار باشد.

علی اصغر حسن زاده

برنده 4 جایزه مرد سال فوتسال آسیا بار سنگینی به دوش خواهد کشید؛ او که در جام ملت های قبلی حاضر نبود حالا در ماموریتی که هدف آن بازپس گیری جام قهرمانی از ژاپن است، نقش مهمی عهده دار خواهد بود.

شاید اگر مجموع قهرمانی های ملی و باشگاهی و عناوین فردی علی اصغر حسن زاده را با کل تیم های حاضر در جام ملت ها مقایسه کنیم، کفه ترازو باز به سمت ستاره تیم ما سنگینی کند؛ تیم ملی فوتسال ایران دلگرم حضور چنین ستاره هایی در ترکیب خود امیدوار به شکوفایی ستاره های جوانی چون بهروز عظیمی و سالار آقاپور هم هست که در آینده ای نزدیک قرار است جا پای بزرگترهایشان بگذارند.

تیم ملی فوتسال ایران فردا اولین دیدار خود در گروه چهارم جهام ملت های فوتسال آسیا 2024 را مقابل افغانستان برگزار می کند. این دیدار از ساعت 12:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.