تازه واردهای محترم در تیم منتخب هفته هفدهم…

نقش اول‌های پرماجراترین هفته دور برگشت

در تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر تازه واردهای محترمی حضور دارند.

به گزارش فوتسال ۴۰، هفته هفدهم بی‌شک تا اینجای کار پرماجراترین هفته دور برگشت لیگ برتر بوده است؛ در هفته ای که مس ۸ گل خورد، اختلاف صدرنشین و تیم دوم دو رقمی شد، دو دروازه بان گل زدند و … تیم منتخب را به شرح زیر انتخاب کردیم:

مجتبی نعمتی

دروازبان تیم تیم آناصنعت قم با ۱۲سیو در بازی مقابل فرش آرامشهد نقش بسزایی در برتری تیم داشت. شاید اگر سیوهای نعمتی نبود قمی ها نمیتوانستند با چنین نتیجه ای فرش آرا را شکست دهند. این عملکرد قابل توجه شکی به حضور بی حرف و حدیث این دروازه بان در تیم منتخب هفته انجامید، آن هم در هفته ای که دو دروازه‌بان در آن گل‌ زدند.

علیرضا رفیعی پور

عقب گیر آماده این روز های گیتی پسند اصفهان عملکرد درخشانی مقابل کراپ الوند قزوین داشت و جدا از فاز دفاعی، در فاز تهاجمی نیز تیمش را در راه کسب شانزدهمین برد فصل مقابل کراپ یاری کرد.

شهاب طالبی

بازیکن تیم گهرزمین سیرجان در تقابل با تیم سابقش مقاومت البرز، نقش تعیین کننده ای داشت و موفق شد قفل دروازه حریف را در دقایق پایانی باز کرده و زمینه ساز پیروزی مهم تیمش شود.

محمدرضا کرد

چپ پای گلزن فصل گذشته  زندی بتن کلاردشت که  در هر بازی غوغا به پا می کرد بعد از پیوستن به ایرالکو اراک نشانی از گلزن سابق نداشت؛ او‌ اما روز گذشته همه را به تحسین واداشت. کرد در بازی سخت مقابل پالایش هر دو گل تیمش را زد تا مشخص شود با حضور محمودخوراکچی‌ او هم جان و انگیزه تازه ای گرفته است.

رضا سپندار

کاپیتان سن ایچ ساوه عملکرد خوبی در بازی حساس مقابل مس سونگون داشت و علاوه بر گلزنی در فاز دفاع پاور پلی نظم خاصی به تیمش بخشید تا ساوجی‌ها را به مهم‌ترین برد فصل برساند.