تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر؛

پنج شگفت انگیز از دل هفته پرماجرا!

در تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، تیم های اول و دوم جدول رده بندی نماینده ندارند.

به گزارش فوتسال 40، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال روز جمعه برگزار شد و نتایج جالب توجهی در آن شاهد بودیم. در این هفته گیتی پسند مثل همیشه برد، مس و سفیر مساوی کردند و حافظ ساری و کراپ بعد از مدت ها رنگ برد را دیدند. در هفته ای که ستاره کم نداشت، تیم منتخب را به شرح زیر انتخاب می کنیم:

سعید ترابیده

در روزی که حافظ ساری بعد از مدت ها به پیروزی دست یافت و شمار امتیازاتش را به عدد 7 رساند، سعید ترابیده یکی از بهترین های تیمش بود و موفق شد با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل فرش آرا در مشهد، بالاتر از همه دروازه بان های سرشناس لیگ، به تیم منتخب هفته هجدهم راه یابد.

دانیال گیولی

بازیکن تیم ایرالکو اراک از زمانی که محمود خوراکچی سکان هدایت این تیم را بدست گرفته است عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است. او این هفته عملکرد خوبش را تکرار کرد و با گل سه امتیازی مقابل آنا صنعت قم سه امتیاز شیرین تر از سوهان قم را برای اراکی ها به ارمغان آورد.

منوچهر لطفی

بازیکن تیم کراپ الوند قزوین با دبل در مقابل پالایش نفت هرمزگان خوش درخشید تا به روزهای بد کراپ الوند خاتمه دهد. کراپ با درخشش لطفی و محمد یقین لو که دو پاس گل داد بعد از چهار باخت متوالی، طعم برد را چشید.

روح الله ایثاری

سن ایچ در یکی از حساس ترین بازی های هفته هجدهم با یک گل از سد گهر زمین سیرجان گذشت تا امیدوار به بازگشت به جمع مدعیان بالانشین شود. روح الله ایثاری تک گل سن ایچ را در این دیدار به ثمر رساند تا با توجه به بازی کم نقصش مقابل سیرجانی ها، در تیم منتخب هفته هجدهم جای بگیرد.

مرتضی فرزانیان

در جذاب ترین بازی هفته، بازیکن سفیرگفتمان با دو گل و یک پاس گل مقابل مس سونگون یک عملکرد فوق العاده از خود نشان داد ،فرزانیان مسلما مورد توجه شمسایی قرار گرفته است و با ادامه این روند می‌تواند به تیم ملی هم دعوت شود.