ایستگاه ششم لیگ یک پرماجرا و زیبا پشت سر گذاشته شد...

پرونده خواندنی از هفته پرماجرا؛ یکی مربی مارو پیدا کنه!

در هفته ششم لیگ دسته اول اتفاقات عجیب کم نداشتیم؛ از تیم بدون مربی تا تیمی که در هر بازی به کمتر از 5 گل راضی نیست!

به گزارش فوتسال 40، لیگ دسته اول فوتسال ایران خود را هفته گذشته پشت سر گذاشت و چهره تیم های مدعی و فانوس بدست کم کم در حال مشخص شدن است. بارمان (14 امتیاز)، پاس (11 امتیاز)، مقاومت تهران (9 امتیاز) و فولاد هرمزگان (15 امتیاز) در پایان بازی های این هفته به عنوان صدرنشین گروههای چهارگانه معرفی شدند.

در هفته ای که نتایج عجیب و دور انتظار کم نبود (از این جا نتایج هفته ششم را مرور کنید)، می خواهیم نگاهی هم داشته باشیم به اتفاقات عجیب این هفته که در قالب پرونده هفته ششم لیگ دسته اول آن را در ادامه می خوانید:

حواشی مهم هفته ششم:

-فولاد بوتیا کرمان با تغییر کادرفنی توانست اولین سه امتیاز این فصل خود را خارج از خانه مقابل سیمین کک شاهرود بدست بیاورد؛ نکته جالب این بازی اخراج همزمان دو بازیکن فولاد بوتیا بود که این بازی و ونتیجه اش را به عجیب ترین بازی هفته تبدیل کرد.

-فولاد هرمزگان با پیروزی در تقابل 6 امتیازی‌اش مقابل پالایش نفت اصفهان 15 امتیازی شد تا تنها تیمی باشد که صد در صد امتیازات را تا این جای فصل کسب کرده است؛ از این تیم به عنوان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر یاد می شود.

-بازی تن تاک خوی و پاویون مشهد بخاطر اینکه تیم تن تاک بدون کادرفنی در بازی حضور یافته بود، ۳_۰ به نفع حریف شد تا یکی از عجیب ترین اتفاقات هفته را شاهد باشیم.

-تن تاک که جنجالی ترین تیم این فصل به شمار می رود بعد از بازی با پاویون با فسخ قرارداد 8 بازیکن خود مواجه شد تا رسما در آستانه انحلال قرار بگیرد.

لیگ یک از دریچه آمار و ارقام:

تیم استوناوند گرمسار با ۲۵ گل زده در ۵ بازی بهترین خط حمله لیگ یک را به خود اخنصاص داده است.

فولاد هرمزگان با دریافت تنها 4 گل در 5 بازی، بهترین خط دفاعی لیگ یک است.

نوید مرادخانی (مقاومت تنکابن – 7 گل)، مهدی فخرالدینی‌نسب (مقاومت شهید یونسی‌فر یزد) و روح‌الله قنبری (پرسپولیس خوزستان) با 6 گل گلزنان برتر لیگ یک تا این جای کار هستند.

جدول 4 گروه لیگ دسته یک در پایان هفته ششم:

گروه یک:

گروه دوم:

گروه سوم:

گروه چهارم: