رستمی ها هم گل نخورد هم گل ساخت!

پاس گل هفته؛ از تبریز به تهران برای شمسایی (عکس)

مهدی رستمی ها با کلین شیت و ساختن یک گل، نقش مهمی در پیروزی مس مقابل کراپ داشت تا شمسایی را در مورد دعوت نکردنش به تیم ملی به چالش بکشد.

به گزارش فوتسال 40، وحید شمسایی پیش از برگزاری بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر، لیست نفرات منتخب خود برای دو دیدار دوستانه مقابل روسیه را اعلام کرد. به این ترتیب ستاره هایی که در روز پنج شنبه درخشیدند، شانسی برای دعوت شدن نداشتند.

یکی از ستاره هایی که جای او در لیست اخیر خالی بود مهدی رستمی ها دروازه بان مس سونگون است. این بازیکن جوان که جای ثابتی در اردوی های اخیر تیم ملی داشت، این بار توسط شمسایی به اردو فراخوانده نشد. او اما با درخشش مقابل کراپ در هفته پانزدهم، از همین حالا جای خود را برای لیست بعدی رزرو کرد!

رستمی ها در روزی که جای علیرضا صمیمی را در ترکیب مس گرفته بود، یکی از بهترین بازی های عمر خود را انجام داد و ضمن بسته نگه داشتن دروازه تیمش در طول 40 دقیقه، سازنده گل پنجم نارنجی پوشان نیز بود.

مهارت بالا در بازی با پا که منجر به پاس گل های حساس و حتی بعضا گلزنی های دروازه بان مس شده، از او یک دروزاه بان با استانداردهای جدید فوتسال دنیا ساخته که می تواند سال ها در تیم ملی به کار بیاید و مثمرثمر باشد.

رستمی ها که در این فصل یک گل زده و یک پاس گل داده بود، روز پنج شنبه در نیمه دوم بازی با کراپ یک پاس به عقب دریافت کرد و بی درنگ آن را با پاسی دقیق و بلند به زمین حریف رساند، جایی که مهدی جاوید آماده گلزنی بود و با یک و دویی سریع، دروازه حریف را برای بار پنجم باز کرد.

مهدی رستمی ها

شرح عکس: مهدی رستمی ها در تصویر بالا سمت چپ پاس رو به عقب دریافت کرد؛ دروازه بانان معمولا در چنین لحظاتی با یک پاس کوتاه مسئولیت را از روی دوش خود بر می دارند اما رستیم ها سربالا و با اعتماد به نفس بالا، قبل از دریافت پاس، اطرافش را به خوبی بررسی کرد و با یک بغل پای محکم و دقیق توپ را چند 10 متر جلوتر، درست مقابل محوطه جریمه حریف برای مهدی جاوید ارسال کرد تا زمینه ساز گل پنجم مس باشد.