سنگ سفیدی آماده رویایی با مس سونگون است

ویژه ترین چهره الکلاسیکو: خاطره بازی همراه با 3 امتیاز!

محمدرضا سنگ سفیدی تقابل با مس سونگون را فرصتی برای تجدید دیدار با هم تیمی های سابقش دانست.

به گزارش فوتسال 40، بالاخره هفته ای که همه فوتسالی ها انتظارش را می کشیدند از راه رسید و تیم های گیتی پسند و مس سونگون روز جمعه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت؛ این دیدار مهم که به الکلاسیکوی فوتسال ایران معروف است، قهرمان نیم فصل را تعیین خواهد کرد و مثل همیشه از جذابیت های بسیاری برخوردار است. تقابل محمدرضا سنگ سفیدی با مس سونگون، تیمی که فصل گذشته با آن قهرمان لیگ برتر شد، یکی از جذابیت های ویژه این دیدار است. سنگ سفیدی در گفت و گو با فوتسال 40 در مورد رویارویی با تیم سابقش صحبت کرد:

گیتی آماده بازی با مس است

از ابتدای فصل به یاری خدا و تلاش مجموعه باشگاه گیتی پسند، روند بسیار خوبی داشتیم و جز یک بازی، امتیاز کامل همه بازی ها را به دست آوردیم. هدف مان قهرمانی است و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. بعد از پیروزی هفته گذشته بچه ها با انگیزه بسیار زیادی در حال آماده شدن برای رویارویی با مس هستند.

فرصتی برای خاطره بازی

گیتی پسند و مس سونگون از تیم های بزرگ ایران و آسیا هستند و بازی در هر دو تیم برایم خاطرات خوبی داشته است. در مس دوستان زیادی دارم و بازی روز جمعه فرصتی است برای دیدار دوباره با آنها و تجدید خاطرات خوب. فارغ از این مسائل نیز کاملا روی درخشش برای گیتی در این بازی مهم تمرکز کرده ام و انشالله با حمایت هوادارانمان بتوانیم با نتیجه ای قابل قبول زمین را ترک کنیم.

این بازی جذاب و حساس اما 3 امتیازی است

بازی گیتی و مس همیشه جذاب و حساس بوده اما سعی ما این است که با غلبه بر حساسیت و فشار کار، روی عملکرد فنی مان تمرکز کنیم. این بازی هم مثل همه بازی ها 3 امتیاز دارد که اگر مثل همیشه کار کنیم و کم اشتباه باشیم، این 3 امتیاز مال ما خواهد بود.