خیلی وقت است حقوق نگرفته ایم!

وضعیت غیرعادی ملی پوشان فوتسال از زبان شمسایی

وحید شمسایی تاکید کرد که جامعه فوتسال انتظار حمایت از فدراسیون فوتبال دارد.

به گزارش فوتسال 40، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، در گفت و گوی تلویزیونی امروز خود از شرایط نابرابر فوتسال و فوتبال به صورت سربسته انتقاد کرد.

او که مهمان برنامه ورزشگاه بود در مورد انتظاراتش از فدارسیون گفت: “من هم یک انسانم با پوست و گوشت و یک تفکر که ابزارم بازیکنانم هستند. از فدراسیون هم انتظار حمایت داریم.”

سرمربی تیم ملی در واکنش به این ادعا که «رئیس در سایه کمیته فوتسال است» گفت: “نه والله! قطعا من در کنار آقای اصولی هستم. ایشان ریاست هستند و من هم سرمربی هستم. دوستان هم در فدراسیون همه تلاش خود را می کنند ولی با توجه به بلوکه شدن پول هایمان در فیفا از نظر مالی شرایط ایده آلی نداریم.”

شمسایی در پاسخ به این سوال که «آیا واقعیت دارد که اعضای تیم ملی فوتسال 19 ماه است که حقوق نگرفته اند گفت؟» گفت: “چون همه در مجموعه فدراسیون فوتبال عضو یک خانواده هستیم نمی توان بعضی چیزها را بازگو کرد. از تلاش دوستان تشکر می کنم. واقعیتش این است که خیلی وقت است در تیم ملی حقوق نگرفتیم. ولی خدا را شکر تمام فیفا دی هایمان با تلاش آقای اصولی پر شد. قراردادهایمان هم امضا شده است. ولی در کل قشر فوتسال خیلی مظلوم است. این در حالی است که معمولا جایزه های AFC را فوتسال می گیرد و آبروداری می کند.”