لطفی: اگر این طور بود الان اول بودیم

واکنش سرمربی لیگ برتری به شایعه استفاده از جادو

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز عنوان کرد: در تلاشیم با جذب بازیکنان مد نظر تیم را تقویت کرده و در جدول لیگ برتر به جایگاه های بهتر برسانیم.

به گزارش فوتسال ۴۰، مهرداد لطفی در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با شرایط تیم فوتسال مقاومت تا پایان هفته دهم اظهار کرد: فعالیت تیم ما دیرهنگام شروع شده و از هفته دوم توانستیم وارد مسابقات شویم، با وجود عقب ماندگی ها روز به روز بیشتر تلاش می کنیم و به سمت و سوی شرایط آرمانی تیم نزدیک می شویم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: به نظر بنده بازیکنان هم به درک  متقابل و هم تاکتیک مورد هدف رسیده اند فقط یک مقداری مصدومیت ها ما را اذیت می کند و اکنون هم چند نفری از بازیکنان مصدوم هستند ، متاسفانه همیشه یک تیم کامل نبوده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه کنونی برای ماندن در لیگ برتر جواب خواهد داد، گفت: در تلاشیم با جذب بازیکنان مد نظر تیم را تقویت کرده و در جدول لیگ برتر به جایگاه های بهتر برسانیم، این موضوع را هم باید بگویم که ما هنوز از سهمیه لیگ برتری خودمان به صورت کامل استفاده نکرده ایم و در نظر داریم با برنامه ریزی مناسب هرچه سریعتر بازیکنان مورد نظرمان را جذب کرده و شاهد صعود در لیگ برتر باشیم.

شایعه استفاده مقاومتی ها از جادو‌ در بازی با سفیر گفتمان موضوعی است که سرمربی این تیم تکذیبش می کند. طفی در پایان سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگار فوتسال 40 مبنی بر اینکه هفته گذشته شایعاتی مبنی بر وجود جادو در سالن مطرح بود، خاطر نشان کرد: نظری در  این خصوص ندارم و اعتقادی هم به ان ندارم ، اگر به این موضوعات بود الان ما باید قهرمان بودیم و در صدر جدول مقام داشتیم، مجددا تکرار می کنم که اطلاعی در این خصوص نداشته و نظری ندارم و اینها را بافته های خیال یک سری افرادی می دانم که می خواهند خودشان را با حواشی مطرح کنند.