فعلا که ما فقط نشستیم و تماشاگریم...

همگروهی ایران در آسیا کم کم ترسناک می‌شود

تیم ملی فوتسال کویت ، یکی از همگروهی های ایران در جام ملت های آسیا ، به بهترین شکل ممکن در حال آماده سازی خود برای این رقابت هاست.

به گزارش فوتسال 40، جام ملت های فوتسال آسیا 2024 فروردین و اردیبهشت سال 1403 در تایلند برگزار می شود. تیم های حاضر در این رقابت ها اردوها و بازی های تدارکاتی خود برای حضور قدرتمند در این رقابت ها را آغاز کرده اند. هر کدام از این تیم ها بسته به شرایط فنی و توان مالی خود این اردوها و بازی ها را برگزار می کنند؛ کویت، یکی از همگروهی های ایران، یکی از فعال ترین تیم ها در این زمینه است.

شاگردان وحید شمسایی، در گروه D با تیم های کویت، افغانستان و بحرین همگروه هستند. کویت با هدایت محمد ناظم الشریعه، جدی ترین حریف ایران در دور گروهی محسوب می شود چرا که هدایت این تیم را مربی‌ای به عهده دارد که سال ها در تیم ملی ایران سرمربیگری کرده است.

تیم ملی فوتسال کویت

ناظم و تیمش به امید صعود به دور حذفی وارد مسابقات خواهند شد و تدارکات و نتایج فعلی شان نشان می دهد که این هدف دور از دسترس نیست. آنها بعد از برگزاری دو دیدار دوستانه با تاجیکستان (یک برد و یک مساوی) این هفته دو بار با تیم مجارستان دیدار کردند.

این دو دیدار دوستانه در پایتخت کویت برگزار شد. شاگردان ناظم در بازی اول با نتیجه 2-1 به مجارستان باختند اما در بازی دوم موفق شدند این تیم را 3-1 شکست دهد.

تیم ملی فوتسال ایران بعد از قرعه کشی جام ملت های آسیا تنها دو دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه برگزار کرده و هنوز هیچ برنامه دیگری برای برپایی اردوی آماده سازی یا بازی دوستانه در دستور کار ندارد. لیگ برتر فوتسال ایران اوایل اسفند به پایان می رسد و وحید شمسایی و تیمش بلافاصله بعد از این تاریخ باید رسما خود را آماده پروژه بازپس گیری قهرمانی از ژاپن کنند.