تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال...

بالا و پایین ندارد؛ این تیم از کل جدول نماینده دارد

در تیم منتخب هفته بیست و سوم پراکندگی جالب بازیکنان از بالا و پایین جدول را شاهد هستیم.

به گزارش فوتسال 40، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال  ایران روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شد. در پایان این هفته تکلیف دومین تیم سقوط کننده (مقاومت البرز) مشخص شد و گیتی پسند، صدرنشین لیگ برتر موفق به شکست دادن تنها تیم این فصل (آنا صنعت) شد که موفق به بردنش نشده بود. تیم منتخب هفته بیست و سوم را از میان 10 بازیکن برتر به شرح زیر انتخاب کردیم:

امیرحسام عرفانی‌نسب

دروازبان جوان تیم شهرداری ساوه مقابل تیم مس سونگون عملکرد قابل توجهی از خود نشان داد و چند سیو خوب دیدار داشت. پدیده دروازه بانی این فصل لیگ برتر در طول 40 دقیقه کاملا مسلط و قابل اطمینان ظاهر شد و یکی از عوامل اصلی تساوی ارزشمند تیمش در خانه مس بود. عرفانی نسب مقابل تیمی تنها دو گل خورد که تنها یک گل تا رسیدن به صدمین گل فصل فاصله دارد و بهترین خط حمله لیگ به حساب می آید.

سعید سرورری

کاپیتان تیم فرش آرا مشهد در بازی با پالایش نفت به خوبی نقش یک رهبر را در میدان ایفا کرد. او از ابتدای کار تا آخرین لحظات به بازی مسلط بود و کم اشتباه ظاهر شد. اوج کار سروری گل تساوی بخش‌اش در ثانیه های پایانی بود. او با یک حرکت انفرادی استثنایی در 7 ثانیه پایانی دروازه پالایش را باز کرد و تیمش را از شکست نجات داد.

محمد یقین لو

بازیکن تیم کراپ الوند در دیدار مقابل فولاد زرند ایرانیان بازی خوبی به نمایش گذاشت. او برای رویایی با تیم سابقش سرشار از انگیزه بود و به حدی خوب کار کرد که به تیم منتخب هفته راه یافت. یقین لو در شرایطی گل اول تیمش را با هوشیاری تمام به ثمر رساند که کراپ تحت فشار حملات زرندی ها بود.

مهدی کریمی

در روزی که محمد درخشانی در گلزنی ناکام بود، چپ پای تیم گیتی پسند اصفهان با دبل مقابل آناصنعت قم به روند برتری این تیم ادامه داد و انتقام تساوی در دیدار رفت را مقابل آناصنعت گرفت. او شمار گل هایش را به عدد 19 رساند و حالا تنها یک گل تا رسیدن به هم تیمی اش در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

علیرضا جوان

مقاومت البرز که سقوطش به دسته یک قطعی شده، این هفته مقابل سفیر گفتمان بسیار خوب و قابل احترام ظاهر شد. علیرضا جوان، سرباز معروف مقاومتی ها، بهترین بازیکن تیمش در این دیدار بود. او با تسلط بالا در حملات و کارهای دفاعی به هم تیمی هایش کمک کرد و اگر کمی خوش شانس بود و ضرباتش را دروازه بان حریف مهار نمی کرد می توانست در بین گلزنان بازی هم نام خود را وارد کند.