هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال:

هفته مورد علاقه مدعیان از راه رسید

در هفته یازدهم لیگ برتر به نظر نمی رسد مدعیان قهرمانی کار سختی در پیش داشته باشند.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال با رسیدن به هفته های پایانی نیم فصل اول حساس تر از قبل دنبال می شود. هفته گذشته گیتی پسند در خانه آنا صنعت با تساوی 1-1 متوقف شد تا پیروزی خارج از خانه مس مقابل شهرداری ساوه این تیم را به دو امتیازی صدر برساند. در چنین شرایطی فردا شاهد برگزاری بازی های هفته یازدهم خواهیم بود.

در حساس ترین بازی هفته گیتی پسند در اصفهان میزبان پوشاک حافظ ساری است؛ این تقابل تیم های اول و آخر جدول خواهد بود؛ شاگردان محمد کشاورز مقابل حریفی به میدان خواهند رفت که از 10 بازی اخیرشان فقط 4 امتیاز کسب کرده اند و چهاردهم هستند.

علیرضا صمیمی مس

در دیگر بازی حساس هفته یازدهم مس سونگون در تبریز میزبان ایرالکوی اراک است که طی هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و شایعاتی نیز در مورد تغییر کادرفنی اش به گوش می رسد. تیم بدون شکست مس فردا به دنبال تداوم بردهای صد در صدی اش در خانه است. مس تا کنون هر 5 بازی خانگی خود را با برد پشت سر گذاشته است.

گهر زمین، تیم سوم جدول رده بندی فردا میزبان شهرداری ساوه است. نزدیک ترین تعقیب کننده گیتی و مس که 20 امتیاز از 10 بازی کسب کرده هیچ هدفی جز کسب سه امتیاز مقابل تیم دهم جدول را دنبال نمی کند. سفیر گفتمان، تیم چهارم جدول رده بندی نیز فردا در خانه سن ایچ به میدان می رود و در پی جبران تساوی غیرمنتظره هفته گذشته مقابل مقاومت است.

برنامه کامل بازی های هفته یازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنج شنبه 4 آبان/ ساعت 16

مس سونگون – ایرالکو

گیتی پسند – پوشاک حافظ ساری

گهر زمین – شهرداری ساوه

سن ایچ – سفیر گفتمان

مقاومت البرز – فولاد زرند

پالایش نفت – آنا صنعت

کراپ – فراش آرا