تاکتیک منسوخ پرتاب آب بطری به زمین

نقطه تاریک الکلاسیکو؛ در حد جام محلات! (عکس)

پرتاب بطری آب معدنی به داخل زمین یکی از اتفاقات بسیار زشت الکلاسیکوی روز جمعه بود.

به گزارش فوتسال 40، دیدار گیتی پسند و مس سونگون در کنار زیبایی ها و جذابیت های فنی اش، مثل همیشه حواشی زیادی هم داشت. یکی از این حواشی قطع مکرر بازی به دلیل پرتاب بطری آب معدنی به داخل زمین بود.

این موضوع سال هاست که در ورزش دنیا منسوخ شده و با متخلفان نیز برخورد بسیار شدیدی صورت می گیرد. در میان تعجب اما در حساس ترین بازی نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بارها این اتفاق رخ داد.

در شرایطی که تیم مس سونگون برای جبران گل های خورده سرتاپا حمله شده بود، هواداران تیم گیتی چند بار اقدام به پرتاب بطری آب معدنی (نیمه باز) شدند؛ اقدامی که باعث خیس شدن زمین و توقف چند دقیقه کار می شد. همچنین چند بار نیز بازیکنان دو تیم به خاطر خیس بودن بخشی از کف سالن، در حین حرکت سر خورده و روی زمین افتادند که خوشبختانه به مصدومیت شان منجر نشد.

ناظر بازی و عوامل فدراسیون هم از نزدیک شاهد این اتفاقات بودند و کمبود نیروهای انتظامی در سالن نیز باعث شدت یافتن تخلفاتی از دست شده بود. این اتفاق که با اعتراض شدید سونگونی ها نیز همراه بود، لحظاتی را پیش چشم هواداران فوتسال تداعی کرد که بیشتر در مسابقات محلی و آماتور شاهد آن هستیم.