شکست سنگین پالما بعد از صعود باشکوه اروپایی

نتیجه باورنکردنی در دربی ایرانی های لالیگا

پالما امشب در دربی ایرانی های فوتسال اسپانیا شکست سنگینی را مقابل والدپنیاس متحمل شد.

به گزارش فوتسال 40، پالما که بعد از صعود مقتدرانه به دور حذفی چمپیونزلیگ لیگ با روحیه خوبی برای جبران فاصله اش با بارسلونا به لالیگا برگشته بود امشب در خانه والدپنیاسِ قعر جدولی متحمل شکست سنگین 7-2 شد.

این دیدار صحنه تقابل سه ایرانی پالما با تک ایرانی والدپناس نیز بود؛ جایی که حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور همراه با پالما به خانه والدپنیاسی سفر کرده بودند که سعید احمد عباسی را در بین نفراتش داشت.

حسین طیبی تنها ایرانی این دیدار بود که در ترکیب اصلی حضور داشت؛ احمد عباسی و اولاد قباد بعد از پایان رقابت اخیرشان برای تصاحب جایزه مرد سال فوتسال آسیا که به پیروزی مسلم انجامید، امشب نیمکت نشین بودند. سالار آقاپور هم که در نیمه دوم حساب ویژه ای روی او باز شده بود در همان دقایق نخست (1 و 3) دو کارت زرد دریافت کرده و از زمین اخراج شد.

آقاپور اما تنها اخراجی پالما نبود و ویلیان نیز در ادامه نیمه دوم از داور کارت قرمز گرفت. پالما که نیمه اول این دیدار را 3-0 باخته بود، 2 گل در نیمه دوم زد اما با دریافت 4 گل دیگر، این دیدار را با شکست تحقیر آمیز 7-2 به پایان رساند. در این دیدار هیچ یک از بازیکنان ایرانی حاضر در زمین موفق به گلزنی نشدند.

پالما با متحمل شدن این شکست غیرمنتظره مقابل حریف قعرنشینش 15 امتیازی ماند و به رده چهارم سقوط کرد. والدپنیاس هم 10 امتیازی شده و تا رتبه یازدهم بالا آمد.