خسته از چند ماه بدقولی و در حالت بی اعتمادی کامل...

نارضایتی علنی شد؛ ستاره‌های مس نمی‌بندند!

یکی از مدعیان همیشگی لیگ برتر فوتسال در شرایط عجیبی قرار گرفته که می تواند این تیم را به تیمی معمولی در فصل جدید تبدیل کند.

به گزارش فوتسال 40، مس سونگون که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در رقابت با گیتی پسند ناکام بود و جام قهرمانی را تقدیم این تیم کرد، برای فصل جدید درگیر مشکلاتی شده که شاید این تیم را به تیمی معمولی در لیگ برتر تبدیل کند.

عدم تعهد باشگاه به پرداخت مطالبات بازیکنان به تیره شدن روابط آنها با مدیریت منجر شده است. بازیکنان مس هفته ها قبل از پایان لیگ دریافتی نداشتند و با وجود وعده های باشگاه، پیش از پایان سال و در ایام نوروز هم هیچ پولی به حساب بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون واریز نشد. این در حالی است که فوتبالیست های این تیم در نوروز دریافتی داشتند.

همین موارد باعث شده تا ستاره های مس سونگون حاضر به مذاکره با مدیریت باشگاه برای فصل آینده نباشند. آنها به دلیل آن چه که بی اعتمادی به وعده های باشگاه است، حاضر به نشستن پای میز مذاکره نیستند.

بسیاری از این بازیکنان مشغول بررسی پیشنهادات دیگرشان می باشند و عده ای نیز منتظر هستند تا آخرین وعده مدیریت را هم مورد آزمایش قرار داده و سپس تصمیم بگیرند. گفته می شود باشگاه به آنها دوباره وعده پرداخت با زمان دیگری داده که زمان آن در حال نزدیک شدن می باشد.

یاسر نجف زاده که ماه ها است با رسانه ها گفت و گویی انجام نداده و حاضر به پاسخگویی هم نیست، روز گذشته گفته بود که متتظر تصویب بودجه از سوی صنایع مس است؛ این در حالی است که بسیاری از تیم های رقیب بیش از نصف راه نقل و انتقالات را طی کرده اند.