تمرین شاگردان کشاورز بالاخره جدی می شود

ملی‌پوشان گیتی به جای اصفهان در بندر

ملی پوشان گیتی پسند بعد از پایان اردوی تیم ملی فوتسال ایران به بندرعباس سفر کردند.

به گزارش فوتسال 40، اردوی تیم ملی با برگزاری دومین دیدار دوستانه مقابل روسیه به پایان رسید تا بازیکنان خود را به تیم های باشگاهی شان معرفی کنند.

سالار آقاپور و سعید احمد عباسی تنها لژیونرهای حاضر در اردو بودند و دیگر بازیکنان از لیگ برتر آمده بودند. آنها بلافاصله بعد از دو بازی پرفشار با روسیه باید خود را آماده بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر کنند که روز جمعه این هفته برگزار خواهد شد.

گیتی پسند که 7 ملی پوش در تیم ملی داشت، از این بازیکنان خواست تا در پایان اردو به جای سفر به اصفهان راهی بندرعباس شوند. شاگردان محمد کشاورز روز جمعه مهمان پالایش در بندرعباس هستند.

گیتی پسندی ها با توجه به تفاوت آب و هوای اصفهان و بندرعباس دو روز زودتر به این شهر سفر کردند و امروز و فردا دو جلسه تمرینی در بندر خواهند داشت. دیگر اعضای تیم نیز هم اکنون در بندر هستند و به ملی پوشان ملحق شده اند تا بعد از دو هفته تمرینات گینی پسند از نظر کمی و کیفی حالت جدی تری به خود بگیرد.

دیدار تیم های پالایش نفت بندرعباس و گیتی پسند اصفهان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال ساعت 16 روز جمعه (یکم دی ماه) در سالن فجر بندرعباس آغاز خواهد شد.