او از شروع نیم فصل دوم یک بازیکن دیگر شده است...

مس وسط حسرت، ستاره جدید رو کرد (عکس)

مس سونگون در روزهایی که از کورس قهرمانی جا مانده یک ستاره جدید رو کرده که در دور برگشت نمایشی خیره کننده داشته است.

به گزارش فوتسال 40، مس سونگون با چهره ای پرستاره پای به لیگ برتر این فصل گذاشت. یکی از ویژگی های تیم اسماعیل تقی پور، حضور ستاره های جوان و آماده ای بود که می توان از همین حالا خیلی از آنها را آینده تیم ملی فوتسال نامید. در کنار مهدی رستمی ها، مجتبی پارساپور، بلال اسمعیلی و بهروز عظیمی حالا مسی‌ها یک ستاره جدید رو کرده اند که هر هفته گل می زند و هر هفته بهتر از هفته قبل ظاهر می شود.

حسین سبزی، طی هفته های اخیر به نامی پرتکرار در بین گلزنان مس سونگون تبدیل شده است. در روزهایی که مدافع عنوان قهرمانی از کورس قهرمانی جا مانده، شاید معرفی ستاره های جواتی چون سبزی بتواند هواداران این تیم را به فصل های آینده امیدوار کند.

حسین سبزی

این بازیکن که سال هاست در مس حضور دارد و پله پله در حال پیشرفت است، در آغاز فصل به تیم ملی دانشجویان هم دعوت شد اما اوج کار او در نیم فصل دوم بود؛ او در هر 5 بازی دور برگشت موفق به گلزنی شده و کم کم به مهره ای تبدیل می شود که تقی پور می تواند بدون دغدغه رویش حساب باز کند.

سبزی که هفته گذشته والی دیدنی اش به تیر دروازه سفیر برخورد کرد، در ادامه بازی یک گل زیبا زد تا گلزنی های متوالی اش را ادامه دهد. او این توالی را از بازی با پالایش نفت بندرعباس آغاز کرده و مقابل کراپ، مقاومت، سن ایچ و سفیر نیز ادامه داده است.