هر بازی حداقل یک گل برای فخیم کنار بگذارید

محرومیتی که کاپیتان مس را خطرناک تر کرد!

فرهاد فخیم بعد از پایان محرومیت چهار جلسه ای اش بازگشتی طوفانی داشت.

به گزارش فوتسال 40، مس سونگون با پیروزی 4-2 مقابل گهر زمین سیرجان به استقبال الکلاسیکوی حساس روز جمعه رفت؛ این دیدار سرنوشت قهرمان نیم فصل اول را مشخص خواهد کرد. اسماعیل تقی پور در آستانه دیدار با گیتی پسند خوشحال است که فرهاد فخیم را در آماده ترین فرم خود در اختیار دارد.

کاپیتان مس سونگون در بازی هفته چهارم این تیم مقابل سن ایچ ساوه از بازی اخراج و به دلیل اتفاقات آن بازی با محرومیت چهار جلسه ای از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

فخیم بعد از پایان این محرومیت طولانی بازگشتی طوفانی به میادین داشت و در هر چهار بازی اخیر مس گلزنی کرده است. او زننده گل چهارم تیمش در بازی با گهر زمین بود؛ کاپیتان مس این گل را در شرایطی به ثمر رساند که نتیجه 3-2 بود و هر لحظه امکان به تساوی کشیده شدن کار وجود داشت.

فخیم بعد از عبور دادن توپ از بین پاهای بازیکن گهر با نوک پا دروازه سینا پرکاس را باز کرد تا روند درخشانش را در آستانه بازی با گیتی حفظ کند. او هفته گذشته مقابل ایرالکو نیز یکی از پایه گذاران کامبک مس بود و ضمن زدن گل دوم، پاس گل سوم را به بهروز عظیمی داده بود.

این بازیکن باتجربه یک گل در بازی با شهرداری ساوه و یک گل هم در بازی مقابل پوشاک حافظ ساری به ثمر رسانده بود و حالا خود را آماده درخشش در دیداری می کند که قهرمان دور رفت را مشخص خواهد کرد؛ فخیم فصل گذشته بعد از جدایی از مس چند ماهی نیز در عضویت گیتی پسند بود و حالا در آماده ترین فرم ممکن مقابل این تیم قرار خواهد گرفت.