لطفی: داور نگاه از بالا به پایین داشت

ماجرای جنجالی ترین بازی هفته: داور کار را خراب کرد!

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز عنوان کرد: داور بازی این هفته تیمش تمرکز لازم برای داوری نداشت.

مهرداد لطفی در گفت و گو با فوتسال چهل اظهار کرد: “بازی ما با تیم فرش‌آرای بازی سراسر تاکتیکی و فوق العاده خوب بود، در جریان بازی و در بحث دفاع، ضد حمله، پاورپلی و … بسیار خوب بودیم و با وجود اینکه نتیجه هم دو بر صفر شد و عقب افتادیم، خوشبختانه با تلاش و کوشش بازیکنان در نیمه دوم  توانستیم نتیجه را به تساوی کشانده و علی رغم موقعیت‌های زیادی که مثل همه بازی‌ها از دست دادیم در این دیدار هم شایسته برد بودیم ولی متاسفانه تعیین کننده نتیجه بازی فقط و فقط داور بازی بود. آقای حفیضی داور بین‌المللی با سوت‌های اشتباه و نگاه مغرورانه به بازی ۲ به 2 وقتی ۱۲ ثانیه به پایان مانده بود توپی که به پای بازیکن ما خورده را هند اعلام کرد.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: بعد از اینکه پنالتی  اعلام شد و حریف آن را از دست داد، داور مجددا آن را تکرار کرد اما اصلاً به هیچ عنوان تکرار نداشت. آقای حفیظی در بازی با بندرعباس ما در هفته پنجم هم ۵۰ ثانیه به پایان باز اشتباه تاثیرگذار داشت و پنج شش هفته اصلاً محروم بود.

سرمربی تیم مقاومت البرز گفت: داور تمام کادر فنی ما را با کارت قرمز اخراج کرد. تدارکات ما را اخراج کرده و بالای پنج تا شش کارت زرد ،پنج کارت قرمز داد که نشان می دهد اصلاً این داور تمرکز لازم برای بازی و مدیریت بازی نداشت.

لطفی با بیان اینکه بازیکنان ما با جان و دل بازی می کنند ولی متاسفانه در بازی اخیر نگاه از بالا به پایین و ناعدالتی ها به خوبی نمایان بود، ادامه داد: من خودم از زمانی که برای این تیم شروع به کار کردم با این بچه‌ها واقعاً با جان و دل کار می‌کنم، زحمت می‌کشیم تلاش می‌کنیم ولی دست من واقعاً بسته است ما چهار تا مصدوم داریم که هر کدامشان می‌توانند تعیین کننده باشند.

وی افزود: محمد حسین ابوالقاسمی دوتا بازی کرد شش تا گل زد مصدوم شد، سینا صمدی بازیکن ملی پوش امیدها بود کلاً سه تا بازی با ما داشته و مصدوم شد، مهدی دوستدار و یاسر خرقانی مصدوم شدند. اینکه نتوانستیم بازیکنان خوب و مد نظرمان را جذب کنیم بنا به خاطر اینکه تاریخ نقل و انتقالات این اجازه را نمی‌داد واقعاً هیچ وقت تیم کاملی نبودیم و مصدومیت‌ها ما را آزار داده ولی ما در این دیدار واقعاً و قطعاً شایسته برد بودیم.

سرمربی تیم مقاومت البرز اذعان کرد: فیلم تمام اشتباهات داوری را می توانیم منتشرکنیم، به دنبال گرفتن حق تیم خودمان هستیم مگر می شود در بازی شما کل کادر فنی و تدارکات را اخراج کنید و همچنین به بازیکنان کارت زرد بدهید ،ما داوری که ۱۲ امتیاز از تیم مقاومت البرز به تنهایی گرفته و باعث شده که تیم مقاومت به حق واقعی خودش نرسد را نمیخواهیم، باید کاری کنیم تا حق مقاومت ضایع نشود واقعاً این بچه‌ها زحمت می‌کشند و دو تیم هم هیچ مشکلی نداشتند.آقای حفیظی نه برای کادر فنی من ، نه برای من ، نه برای مدیر تیم و نه کس دیگری ارزش قائل نشد این اصلاً خوب نیست و قطعاً ما شکایت خودمان را به فدراسیون اعلام خواهیم کرد و از حق مقاومت دفاع خواهیم کرد.