دل قرص تیم ملی از جایی که باید...

قهرمانی‌مان دست این دو نفر است! (عکس)

با حضور دو چهره آماده و شناخته شده خیال وحید شمسایی از جایی که باید در جام ملت های آسیا راحت است؛ این حداقل چیزی است که خود او پیش از ترک ایران تاکیده کرده بود.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته به تایلند رسید و عصر همان روز به وقت محلی اولین جلسه تمرینی اش را برگزار کرد. تمرینات دو دروازه بان تیم هم زیر نظر اصغر قهرمانی پیگیری شد.

سعید مومنی و مسعود باقرمحمدی دو دروازه بان منتخب وحید شمسایی برای جام ملت های آسیا 2024 هستند؛ آنها باید این ضرب المثل را که «دروازه بان خوب، تیم قهرمان را تعیین می کند.» در بانکوک معنا کنند.

باقرمحمدی سعید مومنی

مومنی با تجربه بالا و سابقه حضور در چند جام جهانی و جام ملت ها، در تایلند حضور دارد و باقرمحمدی هم به واسطه عملکرد استثنایی اش در لیگ برتر فوتسال ایران، ادعای دستکش طلای آسیا را دارد.

وحید شمسایی کاملا به این دو انتخابش ایمان دارد. او در گفت و گو با خبرنگار ما پیش از ترک ایران گفته بود: “گلرهایی که از ابتدایی اردو دعوت کردیم همگی بهترین های ایران بودند و واقعا کار سختی بود که از بین شان دو نفر را انتخاب کنم. بر اساس عملکرد سعید و باقرمحمدی این دو تا را در نهایت انتخاب کردیم اما سپهر و سینا هم خیلی خوب بودند. الان هم حضور این دو گلری که داریم دلم کاملا قرص است و نگرانی از بابت دروازه ندارم.”