هفته دوازدهم به کام مدعیان تمام شد؛

قدرت نمایی دو غول در آستانه الکلاسیکوی بزرگ

گیتی پسند و مس سونگون با پیروزی مقابل حریفانشان به استقبال الکلاسیکوی بزرگ هفته بعد رفتند.

به گزارش فوتسال 40، هفته دوازدهم لیگ برتر با پیروزی گیتی پسند و مس سونگون به پایان رسید تا ترکیب صدر جدول تغییری نکند. شاگردان محمد کشاورز و اسماعیل تقی پور امروز از سد حریفانشان گذشتند تا با برد به استقبال الکلاسیکوی بزرگ هفته سیزدهم بروند.

مس

در حساس ترین بازی هفته، مس سونگون، تیم دوم جدول رده بندی، میزبان گهر زمین سیرجان، تیم سوم جدول بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 4-2 شکست دهد. مرتضی عزتی، محمد شجری، فرهاد فخیم و بابک نصیری گل های مس در این دیدار را به ثمر رساندند.

گیتی پسند

گیتی پسند هم در روزی که مهدی کریمی دبل کرد و بهمن جعفری و کیانوش شیرپور هرکدام یک گل زدند، با نتیجه 4-2 میزبانش شهرداری ساوه را شکست داد.

سن ایچ ساوه که طی هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود این هفته در خانه غول کش بزرگ متحمل شکست شد. این تیم امروز در کرمان با نتیجه 3-2 از فولاد زرند ایرانیان شکست خورد. سفیرگفتمان هم یکی از تیم های موفق هفته دوازدهم بود و توانست میزبانش ایرالکو را 2-0 شکست داده و به رده چهارم صعود کند.

نتایج کامل بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران به شرح زیر است:

شهرداری ساوه 2-4 گیتی پسند

مس سونگون 4-2 گهر زمین

فولاد زرند 3-2 سن ایچ

ایرالکو 0-2 سفیر گفتمان

آنا صنعت 3-2 کراپ

فرش آرا 3-2 مقاومت

پوشاک حافظ 4-8 پالایش نفت

در پایان این هفته از رقابت ها گیتی پسند با 34 امنیاز صدرنشین خود را حفظ کرد. مس سونگون با 32 امتیاز دوم است و گهر زمین و سفیر گفتمان به ترتیب با 23 و 20 امتیاز در مکان سوم و چهارم قرار دارند.