تقی‌پور: بهترین های ایران را داریم

ستایش سرمربی مس از ستاره‌هایش: بی‌حریف‌ها!

اسماعیل تقی پور‌ تیمش را آماده تقابل فردا مقابل گهر زمین دانست.

به گزارش فوتسال ۴۰، مس سونگون در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال میزبان گهر زمین سیرجان است. صحبت های اسماعیل تقی پور در مورد شرایط تیمش پیش از این دیدار را بخوانید:

شرایط روحی و روانی خوبی داریم

خوشبختانه روند نتایج مان آن گونه که می خواهیم پیش می رود. کسب چند برد متوالی تیم را در شرایط روحی و روانی خوبی قرار داده است. هفته گذشته خیلی راحت می توانستیم ایرالکو را شکست دهیم ولی چند اشتباه در ابتدای بازی کار را کمی سخت کرد اما خوشحالم که بزرگی خود را با یک کامبک و کسب هر سه امتیاز به رخ کشیدیم.

توجهی به اسم و رسم تیم ها نداریم

به تیم گهر زمین بابت حضور در تبریز خوش آمد می گویم. آنها یکی از بهترین تیم های این فصل هستند اما تیم ما در شرایطی قرار دارد که بدون توجه به اسم و رسم حریفان فقط در جست و جوی سه امتیاز است. امیدوارم فردا بازی زیبا و تماشاگرپسندانه ای ارائه کنیم و در نهایت نیز برد مال ما باشد.

اهمیت همه بازی ها برایمان یکسان است

هفته به هفته پیش می رویم و تک تک بازی ها از اهمیت یکسانی برایمان برخوردار است. هر بازی سه امتیاز دارد و تیمی در نهایت موفق است که بیشترین سه امتیاز را از بازی هایش کسب کنید. در تمرینات روی نقاطی که طی چند هفته اخیر احساس می کردیم ضعیف هستیم کار کردیم.

بهترین های ایران را داریم

مدام به شاگردانم گوشزد می کنم که اگر خودِ واقعی شان را در زمین نشان دهند هیچ تیمی نمی تواند حریفمان شود. تمرکز بالا و اشتباه کم کلید موفقیت این تیم است چرا که از نظر فنی این بازیکنان هیچ چیزی کم ندارند و بهترین های ایران هستند.