آنها البته خوش شانس هم هستند...

غیرعادی‌ترین تیم هفته؛ چی شد یهو؟!

ایرالکو در هفته شانزدهم با متحمل شدن شکست سنگین 7-2 مقابل فرش آرا همه را شوکه کرد.

به گزارش فوتسال 40، ایرالکو سنگین ترین شکست این فصلش را روز جمعه در خانه فرش آرا متحمل شد. شاگردان محمود خوراکچی در این دیدار با نتیجه 7-2 مغلوب میزبانشان شدند تا شرایط بسیار سختی را تجربه کنند.

آنها در دقایق پایانی بازی حتی نای تلاش کردن هم نداشتند و کاملا پرچم سفید را به نشانه تسلیم شدن بالا برده بودند. پاسکاری بازیکنان فرش آرا در زمین خودی، بدون اینکه کسی مزاحمشان شود از صحنه های بسیار عجیب هفته شانزدهم بود.

ایرالکو با تغییر سرمربی و حضور فعال در بازار نقل و انتقالات زمستانی نسبت به اکثر رقبای پایین جدولی اش، بهتر توانست خود را تقویت کند. این تیم در اولین فصل حضورش فقط به بقا می اندیشد اما نوسان در نتیجه گیری باعث شده تا هنوز نتوان با اطمینان از تحقق این هدف صحبت کرد.

فرش آرا ایرالکو

این دهمین شکست ایرالکو در فصل جاری بود که در شرایطی بسیار غیرعادی رقم خورد. نماینده اراک طی چند هفته اخیر اگرچه با باختن بیگانه نبود اما در بازی های به مراتب سخت تر، باخت های بسیار آبرومندانه تری (مثل 2-0 مقابل گیتی و 3-2 مقابل گهرزمین) متحمل شده بود.

تیمی که حتی تا پای متوقف کردن تیم های اول و سوم جدول طی یک ماه اخیر پیش رفته بود با شکست 7-2 در مشهد همه را شگفت زده کرد؛ از اراک خبر می رسد اردوی ایرالکویی ها تحت تاثیر این نتیجه به شدت فضای سنگینی به خود گرفته و اکثر بازیکنان از نظر روحی شرایط مناسبی ندارند.

حالا باید دید محمود خوراکچی و دستیارانش چه تدبیری برای احیای دوباره ایرالکو و تبدیل کردن این تیم به همان حریف خطرناک قعرجدولی که می خواهد تا میانه های جدول پیش ببرد، خواهند اندیشید. آنها جمعه این هفته در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال میزبان پالایش نفت بندرعباس هستند که هفته گذشته با دو گل مغلوب گیتی پسند شده بود.

البته اراکی ها به نوعی خوش شانس هم هستند چون دو تیم مقاومت البرز و پوشاک حافظ ساری به قدری بد نتیجه می گیرند که شاید نوبت به سقوط آنها اصلا نرسد!