تکرار کنید دیگر اجازه ورود نخواهید داشت؛

عجیب اما واقعی؛ یکی خانم‌های تماشاگر را بگیرد!

حضور خانم ها در سالن فجر بدرعباس در بازی پالایش-مس به اتفاقات جالبی منجر شد.

به گزارش فوتسال 40، حضور خانم ها در سالن، یکی از نکات مثبت، بازی های خانگی تیم پالایش نفت بندرعباس است. بخشی از سالن فجر بندرعباس به خانم های علاقه مند به فوتسال اختصاص یافته تا آنها نیز بتوانند از تماشای بازی های لیگ برتر لذت ببرند. این اتفاق مثبت اما یک بخش تیره هم دارد.

با توجه به اینکه حضور خانم ها در سالن های فوتسال اتفاقی تقریبا جدید است و فقط در چند شهر شاهد آن هستیم، هنوز برخی جای خالی های مهم احساس می شود که اگر به آن توجه نشود، دردسر ساز خواهند شد.

یکی از این موارد، عدم نظارت کافی روی تخلفات این بخش است؛ در بازی پالایش و مس سونگون که این هفته در بندرعباس برگزار شد، چندین مورد پرتاب اشیا به داخل زمین از سمت سکوهای خانم ها شاهد بودیم. هیچ برخورد خاصی با خاطیان این مورد صورت نگرفت چرا که پیش بینی خاصی برایش نشده بود.

با این وجود اختلالی که در جریان بازی به وجود آمد، باعث شد تا یکی از مسئولان بندری به سمت سکوهای خانم ها رفته و ضمن گلایه از این کار، تهدید کند که از هفته آینده  هیچ جایی برایشان در نظر گرفته نخواهد شد!

البته شاید این فقط یک تهدید زبانی بود اما به هر حال تا حدودی کارساز بود. با این وجود قطعا باید در کنار حضور بانوان، شرایط برابر رفاهی و برخورد با خاطیان نیز فراهم شود تا این اتفاق مثبت ناخواسته به معضلی جدی تبدیل نشود.