فن کشتی روی گلزن حریف در ثانیه های آخر...

عجیب‌ترین صحنه هفته؛ کارت قرمز خیلی کم بود!

عجیب ترین صحنه هفته هفدهم خطای بازیکن شهرداری ساوه روی بازیکن سفیرگفتمان بود که او را از زدن گل پیروزی بخش تیمش محروم کرد.

به گزارش فوتسال 40، سفیرگفتمان در هفته هفدهم این فرصت را داشت که با پیروزی مقابل شهرداری ساوه فاصله امتیازاتش با فرش آرا را به یک امتیاز کاهش دهد اما با تساوی 1-1 مقابل حریفش متوقف شد. این تیم البته فاصله ای با رسیدن به برد نداشت اما خطای بسیار عجیب بازیکن شهرداری روی گلزن سفیرگفتمان معادلات را به ضرر تهرانی ها رقم زد.

بازی تا دقیقه پایانی با تساوی 1-1 در جریان بود که مرتضی فرزانیان، ستاره 9 گله سفیرگفتمان، در میانه های میدان صاحب توپ شد؛ او که مدافعی از حریف مقابلش حضور نداشت، می رفت تا با دروازه بان تک به تک شود اما محمدحسین امامی، مدافع شهرداری ساوه با حرکتی بسیار عجیب تعادل گلزن سفیر را بهم زد.

امامی که شانسی برای متوقف کردن فنی بازیکن حریف نداشت، به حالت دراز کش، مثل کشتی گیران آزادکار ابتدا یک پا و سپس دو پای فرزانیان را با دست گرفت و او را زمین زد. بازیکن سفیر گفتمان که در ذهن خود زدن گل دهم را مرور می کرد، هر چه در توان داشت گذاشت تا زمین نخورد اما امامی مثل چسب به او چسبده و تا توقف کاملش، دست بردار نبود.

داور بی درنگ به نشانه خطا در سوت خود دمید و بازیکن شهرداری ساوه را با کارت قرمز جریمه کرد؛ البته قطعا کارت قرمز برای این خطا کمترین جریمه ممکن بود ولی حیف که فعلا قانون همین ابزار را در اختیار داوران گذاشته است. البته در بسیاری از لیگ ها برای رایج نشدن چنین خطاهای غیرورزشی و غیرمعمولی، جریمه های مالی و محرومیت های دیگری نیز از سوی کمیته انضباطی برای متخلفین در نظر گرفته می شود. در فوتسال ایران اما هنوز چنین جریمه هایی باب نشده است.