با کسب پیروزی مقابل قهرمان سه دوره رقابت ها

صعود مقتدرانه پالما به دور حذفی چمپیونزلیگ

پالما با پیروزی 4-3 مقابل غیرت به عنوان تیم اول گروه C به دور حذفی چمپیونزلیگ صعود کرد.

به گزارش فوتسال 40، تیم پالما که دو دیدار قبلی خود در دور گروهی چمپیونزلیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته بود با کسب پیروزی 4-3 مقابل غیرت قزاقستان با اقتدار به عنوان تیم اول گروه C به دور حذفی صعود کرد.

پالما که در گام اول 3-1 مقابل هالاداس به پیروزی رسیده و دو شب پیش  دیفردانگ لوکزامبورگ را 9-4 درهم کوبیده بود، برای صعود به عنوان سرگروه به تنها یک امتیاز نیاز داشت اما با این وجود کار را بهتر از غیرت آغاز کرد و در همان دقیقه 4 توسط روملو به گل اول رسید.

پالما در ادامه نیمه اول برتری خود را حفظ کرد و موفق به زدن دو گل دیگر شد. فابینیو و برونو گومز این دو گل را وارد دروازه غیرت کردند.

حسین طیبی برخلاف دو ستاره ایرانی دیگر پالما یعنی سالار آقاپور و مسلم اولاد قباد در این دیدار هم در ترکیب اصلی حضور داشت.

نیمه دوم این دیدار جذاب تر از نیمه اول بود. غیرت که چیزی برای از دست دادن نداشت در 20 دقیقه دوم چهره ای کاملا تهاجمی به خود گرفت و در دقایق 24 (کلبر – گل به خودی) و 29 (کایو رویز) به گل رسید.

پالما که نمی خواست صعود مقتدرانه خود را به خطر بیاندازد بعد از دریافت گل دوم حملات خود را بیشتر کرد و در دقیقه 39 توسط فابینیو به گل رسید تا گل دقیقه 40 غیرت را بی اثر کرده و با رقم زدن پیروزی 4-3 و کسب 9 امتیاز کامل دور گروهی به عنوان سرگروه به دور حذفی صعود کند.