بازی در چمپیونزلیگ آرزوی هر بازیکنی است

صحبت های سالار قبل از بزرگترین تجربه فوتسالی اش!

سالار آقاپور با تاکید به اینکه حضور در چمپیونزلیگ آرزوی هر بازیکنی است گفت: "تلاش می کنم بهترین نمایش ممکن را در این رقابت ها داشته باشم چون هدف های بزرگتری دارم."

به گزارش فوتسال 40، پالما روز پنج شنبه در اولین دیدار مرحله گروهی چمپیونزلیگ به مصاف هالاداس مجارستان خواهد رفت. قهرمان فصل گذشته مسابقات با حضور سه بازیکن ایرانی اش به دنبال تکرار موفقیت سال گذشته است. سالار آقاپور که بعد از درخشش در لیگ برتر ایران با پیراهن مس سونگون، انتخاب به عنوان بازیکن فصل و حضور موفق در تیم ملی ایران به پالما پیوست در کنار حسین طیبی و مسلم اولاد قباد، این تیم را در چمپیونزلیگ همراهی خواهد کرد.

آقاپور در گفت و گو با فوتسال 40 در خصوص تجربه بزرگ حضور  در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا اظهار داشت: “حضور در چمپیونزلیگ آرزوی هر بازیکنی است و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. در تلاش هستم عملکرد بسیار خوبی از خودم در این مسابقات نشان بدم. قطعا بازی های حساسی خواهیم داشت ولی امیدارم با تمرینات خوبی که انجام داده ایم بتوانم تعیین کننده ظاهر شوم چون هدف های بزرگتری دارم.”

وی در خصوص شرایط تیم پالما اسپانیا در آستانه لیگ قهرمانان اروپا ، بیان کرد: “متاسفانه در دیدار گذشته لیگ امتیاز از دست دادیم ولی در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم و تمرینات پرفشاری انجام دادیم. بعد از دیدار لیگ قهرمانان به مسابقات لیگ اسپانیا برمی گردیم و تلاش خواهیم کرد فاصله را با بارسلونا کمتر کنیم.”

آقاپور در پایان در مورد شرایط خودش در پالما گفت : “تلاش دارم به شرایط خوبی در تیم جدیدم برسم. شانس این را دارم که در کنار دو بازیکن ایرانی باتجربه دیگر که در تیم حضور دارند خودم را با شرایط وفق داده و برای نشان دادن بهترین کیفیت ممکن آماده شوم.”