شاگردانم مرد بازی های بزرگ هستند

صحبت های تقی پور در آستانه حساس ترین بازی دور رفت

اسماعیل تقی پور تاکید کرد که تیمش برای بازی فردا مقابل گیتی پسند کاملا آماده است.

به گزارش فوتسال 40، مس سونگون در حساس ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال ایران مهمان گیتی پسند است. صحبت های اسماعیل تقی پور در مورد شرایط تیمش در آستانه این دیدار را بخوانید:

روحیه بالا بعد از بردهای مهم
در هفته های اخیر بازی های سنگینی داشتیم و خدا را شاکرم که توانستیم با پیروزی در آنها با روحیه بالا خود را به بازی با گیتی پسند برسانیم. هفته گذشته تیم سوم جدول را با ارائه یک بازی با برنامه و کم اشتباه شکست دادیم و حالا آماده آخرین بازی دور رفت هستیم.

حساسیت بازی با گیتی پسند
شاید کلیشه ای باشد اما بازهم تاکید می کنم که اهمیت همه بازی ها برای تیمی که می خواهد قهرمان شود یکسان است. تیمی قهرمان است که حداکثر امتیازات را در طول فصل کسب کند. با این وجود بازی با گیتی همیشه حساسیت های خود را داشته و امیدوارم در کنار یک بازی زیبا و جذاب، تیمی که برنده از زمین خارج می شود ما باشیم.

به تیمم اعتقاد کامل دارم
مس در این فصل و فصل گذشته ثابت کرده که تیم بازی های بزرگ است. تیمی متشکل از بهترین های فوتسال ایران و ستاره های نوظهور این رشته را در اختیار داریم که وقتی باهم تلفیق می شوند غیرقابل مهار می شوند. به این تیم اعتقاد کامل دارم و مطمئن هستم که فردا هم یک بار دیگر نشان خواهیم داد که چرا مس، پرافتخارترین تیم لیگ برتر است.

رضایت کامل از آمادگی بازیکنان
بعد از بازی با گهر تمرینات خود را به طور منظم و طبق برنامه برگزار کردیم. از میزان آمادگی شاگردانم رضایت کامل دارم. اولویت مان حفظ تمرکز و نظم تیمی در طول بازی است و مطمئنیم که اگر بازیکنان آن چه تمرین کردیم را در زمین ارائه کنند، تیم پیروز مس خواهد بود.