کیفیت برگزاری این مسابقه زیر صفر بود

صحبت های آتشین مدیرعامل مس بعد از شکست در الکلاسیکو

یاسر نجف زاده، مدیرعامل باشگاه مس سونگون، به انتقاد از میزبانی اصفهانی ها از بازی تیم فوتسال این باشگاه مقابل گیتی پسند پرداخت.

به گزارش فوتسال 40، تیم فوتسال مس سونگون در حساس ترین بازی هفته سیزدهم با نتیجه 6-4 مغلوب میزبانش گیتی پسند شد تا قهرمانی نیم فصل اول را به این تیم تقدیم کند. یاسر نجف زاده، مدیرعامل باشگاه مس سونگون، در پایان این مسابقه با انتقاد از نحوه میزبانی  گیتی پسند گفت: “امروز بالاترین سطح فوتسال کشور برگزار شد، اما کیفیت برگزاری این مسابقه زیر صفر بود و هیچ امنیتی در سالن وجود نداشت.”

وی با ابراز نارضایتی از نحوه رفتار تیم حریف با تماشاگران مس گفت: “تماشاگران تیم مهمان را به گوشه‌ای سالن فرستادند که این حرکت بی‌احترامی محض تلقی می‌شود، در حالی که در جلسه قبل بازی سازمان لیگ اعلام کرد که برای تماشاگران ما جای مناسبی در نظر می‌‌گیرد، اما در جریان بازی خلاف این عمل می‌شود و این حرکت بسیار زشت است. هواداران ما از تبریز تا اصفهان نزدیک به هزار کیلومتر مسافت را طی کردند تا تیم‌شان را تشویق کنند، داوری مسابقه نیز در سطح این بازی نبود و مواردی که خواسته بودیم، رعایت نشد.”

یاسر نجف زاده

پرتاب آب معدنی به داخل زمین مورد دیگری بود که نجف زاده با اشاره به آن گفت: “ما خواسته بودیم که از ورود آب معدنی به سالن جلوگیری شود، دیدید که در جریان بازی چقدر وقفه رخ داد به ویژه در آن دقایقی که نتیجه بازی ۴ بر ۳ بود و ما داشتیم نتیجه را جبران می‌کردیم اتفاقاتی افتاد و این موارد نشان می‌دهد که مدیریت کمیته فوتسال ما باید قدرتمندتر عمل کند.”

او در ادامه به انتقاد از شیوه اداره کمیته فوتسال کشور پرداخته و گفت: “کمیته فوتسال سال‌ها است که با سرپرست اداره می‌شود و هیئت رئیسه تغییر نکرده است و این موارد به فوتسال ما ضربه خواهد زد‌. به گیتی‌پسند به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم، اما این برد فوتسالی نبود و حواشی که ایجاد شد، به تیم ما ضربه زد، در بدبینانه‌ترین حالت بازی باید مساوی می‌شود و برای این مسابقه تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.”

نجف زاده در پایان صحبت هایش تاکید کرد: سازمان لیگ مسئولیت برگزاری مسابقات را بر عهده دارد، تعداد پرسنل نیروی انتظامی که در سالن حضور دارند را بشمرید؟ آیا با این تعداد می‌توان مسابقه را برگزار کرد؟ در طول مسابقه به سمت هواداران ما بطری آب معدنی پرتاپ می‌شد، سوالات زیادی وجود دارند که نمی‌توانم آنها را بیان کنم. فوتسال ما در جهان آقایی می‌کند و این شیوه برگزاری مسابقات در شأن فوتسال ما نیست، این بازی می‌توانست بدون حاشیه و خیلی بهتر از این برگزار شود و به نظرم مدیریت کار اشکال دارد.