حسن‌زاده: باخت به آنا اتفاق بود و آماده جبران هستیم...

شگفتی‌سازها بعد از شوک بزرگ: منتظر ما باشید!

محسن حسن زاده، سرمربی فرش آرا، معقتد است که باخت به آنا صنعت در قم بیشتر یک اتفاق بود و آنها آماده جبران هستند.

به گزارش فوتسال 40، تیم فرش آرا که با کسب 6 برد در 7 بازی به جمع بالانشینان جدول رده بندی لیگ برتر راه یافته بود هفته گذشته شکست غیرمنتظره ای مقابل آنا صنعت در قم متحمل شد. محسن حسن زاده، سرمربی فرش آرا، که به عنوان مربی ماه نیز انتخاب شده در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد شرایط تیمش بعد این باخت و آمادگی مشهدی ها برای بازی بعدی توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

روحیه تیم برگشته است

خدا را شکر شرایط خوبی داریم. بچه ها بعد از نتیجه ای که در قم رقم خورد از نظر روحی به شرایط قبل برگشته اند و برای بازی این هفته کاملا آماده هستیم.

شکست مقابل آنا یک اتفاق بود

به نظرم شکست در خانه آنا صنعت بیشتر یک اتفاق بود و بعد از آن سعی کردیم روی مسائل روحی و روانی بچه ها کار کنیم. خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و همه مصمم و باانگیزه هستیم تا سه امتیاز شیرینی کسب کرده و باخت هفته قبل را به فراموشی بسپاریم.

بازی با حافظ در مشهد

نباید به جایگاه تیم حافظ ساری توجه کنیم. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند. این تیم با توجه به شرایط جدولی شاید فرصت زیادی برای جبران نداشته باشد و به همین دلیل با همه توان خود بازی خواهد کرد. فطعا بازی با چنین تیم هایی شرایط و سختی های خاص خودش را دارد. اگر از این شرایط غافل باشیم احتمال دارد به مشکل بخوریم.

تلاش برای برگشتن به ریتم قبلی

سعی می کنیم مثل همیشه یک بازی باکیفیت و زیبا انجام داده و سه امتیاز را مال خود کنیم. هنوز به پایان فصل زمان نسبتا زیادی باقی مانده و می خواهیم ریتم خوبی قبلی را دوباره از سر بگیریم.