شروع زودهنگام مس با دو سورپرایز ویژه

مس سونگون روز سه شنبه به عنوان اولین تیم برای هفته شانزدهم استارت زد و دو چهره ویزه در تمرین روز گذشته این تیم حضور داشتند.

به گزارش فوتسال 40، در حالی که اکثر تیم های لیگ برتری هنوز در استراحت به سر می برد، تیم مس سونگون از روز گذشته تمریناتش را برای بازی هفته شانزدهم لیگ برتر آغاز کرد.

بازی های لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی این هفته تعطیل است و از روز جمعه هفته آینده پیگیری خواهد شد. به همین منظور تیم ها بعد از هفته پانزدهم تمرینانتشان را تعطیل کردند و به مرور شاهد استارت دوباره آنها هستیم.

مس اولین تیمی بود که تمریناتش را آغاز کرد. شاگردان اسماعیل تقی پور که هفته گذشته 6-0 کراپ را درهم کوبیدند در اولین روز زمستان مهمان مقاومت البرز هستند.

آنها روز گذشته در حالی تمریناتشان برای این دیدار را استارت زدند که دو چهره جدید در بین شان دیده می شد. بهنام فعال، خرید جدید مس، و حمزه کدخدایی این دو چهره ویژه بودند.

حمزه کدخدایی در تمرینات آماده سازی پیش فصل رباط پاره کرد و نیم فصل اول را به طور کامل از دست داد. او از روز گذشته به تمرینات برگشت و در بخضی از کارهای گروهی حضور پیدا می کند؛ البته هنوز زمان بازگشت حمزه به میادین مشخص نیست.