سونامی در تیم لیگ برتری: استعفای اینستاگرامی مدیر!

رضا امیری مدیر تیم فوتسال آلومنیوم اراک از سمت خود استعفا داد.

به گزارش فوتسال 40، تداوم نتایج ضعیف ایرالکو در لیگ برتر فوتسال باعث شده تا رضا کردی، سرمربی این تیم، در آستانه برکنار قرار بگیرد. مدیران باشگاه روز گذشته در این مورد تشکیل جلسه دادند و چند گزینه معروف نیز به عنوان جانشینان احتمالی کردی مطرح شده است.

به نظر می رسد سونامی در ایرالکو به حدی است به جدایی تعداد زیادی از نفرات کادرفنی این تیم منجر شود. رضا امیری، مدیر تیم فوتسال ایرالکو ساعاتی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام استعفای خود را اعلام کرد تا اولین جدا شده رسمی اراکی ها لقب بگیرد.

در متن پست خداحافظی امیری آمده است: “وقتی همه می‌گفتند جای خالی یک تیم لیگ برتری فوتسال برای اراک احساس می‌شود، وظیفه خودم دانستم آستین بالا بزنم و برای شادی دل مردم عزیز شهرم، هوادارانی که عاشق فوتسال بودند و استعدادهایی که در شهرم دیده نمی‌شدند، کاری انجام بدهم و در این مسیر قدم بردارم که خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد.
با حمایت‌های همه عزیزان توانستیم خیلی زود یک تیم تازه تاسیس را به لیگ‌برتر برسانیم و برای لحظه‌ای هم که شده، دل مردم اراک را شاد کنیم، اما حالا وقت آن رسیده تا سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را بگیرم.
تیم فوتسال آلومینیوم بخشی از زندگی‌ام شده بوده (و تا ابد هم هست)، اما حالا مجبورم بخاطر شرایط موجود، از تیمی که برای صعودش زحمت زیادی کشیدم احساس می‌کنم در شرایط موجود حضورم شاید به تیم دوست‌داشتنی فوتسال آلومینیوم ضربه بزند و به همین منظور استعفای خودم را تقدیم باشگاه می‌کنم و امیدوارم مدیریت باشگاه نیز تصمیم درستی در راستای موفقیت این تیم محبوب و مردمی داشته باشد.
انشاالله در فرصت مناسب مصاحبه ای انجام خواهم داد ، دلیل استعفا و یسری از اتفاقات را با شما هواداران عزیز در میان میگذارم . در پایان جا دارد از تمام هواداران عزیز ، اعضای محترم هیئت مدیره شرکت و باشگاه آلومینیوم و مدیرعامل باشگاه ( دکتر محمد رجایئان ) تشکر کنم . و یه تشکر ‌ویژه از آقایان محسن محمدی و مهرداد محمدی میکنم که کمک حال و پشتیبان بنده بودند، و امیدوارم بهترین اتفاقات در انتظار تیم فوتسال آلومینیوم باشد.”