حسین، مسلم و سالار آماده برای شروع

سه ستاره ایرانی آماده بزرگترین رویداد فوتسالی دنیا

سه ستاره ایرانی پالما آماده شروع فصل جدید چمپیونزلیگ هستند.

به گزارش فوتسال 40، پالما، قهرمان مدافع عنوان قهرمانی جام باشگاههای فوتسال اروپا، از روز پنج شنبه کار خود را در فصل جدید این رقابت ها آغاز می کند. این تیم در فصل جدید رقابت های اروپایی از حضور سه بازیکن ایرانی بهره می برد.

حسین طیبی و مسلم اولاد قباد که فصل گذشته طعم قهرمانی در اروپا را با پالما چشیدند و سالار آقاپور که این فصل لژیونر شده برای تکرار قهرمانی پالما در کنار دیگر بازیکنان این تیم تلاش خواهند کرد.

سالار آقاپور

بازی و قهرمانی در جام باشگاههای فوتسال اروپا زمانی یک آرزو برای ایرانی ها بود اما طیبی و اولاد قباد با قهرمانی در فصل گذشته به این آروز پایان دادند. ایرانی های پالما امسال دیگر به تجربه معمولی حضور در این رقابت ها راضی نیستند؛ آنها تکرار قهرمانی در اروپا را می خواهند و برای این کار ابتدا باید از مرحله گروهی که میزبانش هستند عبور کنند.

جدی ترین رقیب پالما در مرحله گروهی غیرت قزاقستان است که یکی از مدعیان قهرمانی نیز به حساب می آید. پالما روز پنج شنبه در اولین دیدار مرحله گروهی به مصاف هالاداس مجارستان خواهد رفت و سه بازیکن ایرانی این تیم در کنار دیگر بازیکنان با روحیه بالا در حال آماده شدن برای این دیدار هستند.

مسلم اولاد قباد